Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Where There Is Discord

Startat av Micke G, 1 april 2009 kl. 21:54:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Elias Nordling

Jag har hört så många positiva saker, men nej, duplostorleken gör att det går bort. Jag har ingen glädje av ett solitärspel som jag måste ta mig till spelklubben för att få plats att ställa upp.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Citat från: "Elias Nordling"Jag har hört så många positiva saker, men nej, duplostorleken gör att det går bort. Jag har ingen glädje av ett solitärspel som jag måste ta mig till spelklubben för att få plats att ställa upp.
Elias du har missförstått det här. Man skaffar sig ett hem efter vilka spel man har, inte tvärtom.
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

CiteraElias du har missförstått det här. Man skaffar sig ett hem efter vilka spel man har, inte tvärtom.

Jag prioriterar nog fel hobby. Vi har valt att bo litet för att inte ha så mycket lån och fasta utgifter för att kunna jobba mindre under småbarnsåren så att vi hinner träffa våra barn mellan att de ska hem från dagis och sova.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

jonjac

Citat från: "Elias Nordling"Jag har hört så många positiva saker, men nej, duplostorleken gör att det går bort. Jag har ingen glädje av ett solitärspel som jag måste ta mig till spelklubben för att få plats att ställa upp.
Jag har spelet och det skulle vara trevligt att göra en action report någon gång. Visst är det stort, onödigt stort, men så är det jäkligt snyggt också. Vi har ett gästrum som jag ställer upp spelen i, så det funkar bra.

jerry

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraElias du har missförstått det här. Man skaffar sig ett hem efter vilka spel man har, inte tvärtom.

Jag prioriterar nog fel hobby. Vi har valt att bo litet för att inte ha så mycket lån och fasta utgifter för att kunna jobba mindre under småbarnsåren så att vi hinner träffa våra barn mellan att de ska hem från dagis och sova.

Det var det vettigaste jag har hört på...ja gud vet när  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

jerry

I inlägget ovan menar jag ELIAS uttalande inte Rogers
(jag vat att Roger var ironisk)
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Delirium

Härlig diskussion gubbar!
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Scipio

Citat från: "jerry"(jag vat att Roger var ironisk)
Ironisk...jag...?
"Randomization is too important to be left to chance"

Tommy Röhs

Citat från: "Scipio"
Citat från: "jerry"(jag vat att Roger var ironisk)
Ironisk...jag...?

är du ironisk nu?

:lol:

Snowfox

Det vet väl alla att vi inte använder ironi på internet då sådana kommentarer tenderar att fastna på avsändarens sida av bildskärmen. Häpp.  8)
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.