Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Efterverkningar från LinCon

Startat av Delirium, 21 juni 2005 kl. 11:13:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Jag spenderar den första tråden i OT med att deklarera att jag somnade kvart över nio när jag kom hem och var ändå en timme sen till jobbet på måndag.

Det verkar som jag plockade med mig en förkylning också. Men det var det värt! Konvent är asball, och detta var bara mitt andra.  :up:

Som en extra bonus hade mitt Empire of the Sun kommit över helgen som jag väntat så länge på.  :up:  :up:
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Scipio

Jo, jag är definitivt groggy efter upplevelsen fortfarande.

Tur att det är sååå värt det!!   :up:
"Randomization is too important to be left to chance"

tobias

Själv brukar jag alltid bli sjuk efter ett konvent, utom vid ett tillfälle då jag blev frisk under konventet istället...
Min efter-LinCon sjukdom i år verkar vara halsont. :(
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Ölme

Brukar själv bli dålig de gånger jag äter dåligt på konvent och festivaler. Mat är alltså det viktiga för mig. Sömn är inte heller fel att få - fast iofs så är man på konvent för att spela och träffa människor, inte att sova. Det kan man ju göra då man kommer hem.  :cry:

A F

Citat från: "Ölme"Brukar själv bli dålig de gånger jag äter dåligt på konvent och festivaler.

Efter tre dagar på de där gräsliga hamburgarna så kan vem som helst blö sjuk. Det är Gothcons styrka: det är femtio meter från receptionen till en utmärkt pastakrog.

Ölme

Jag som vegetarian har det ännu svårare, men känner iofs kanske större motivation att lämna området för att få i mig mat.

Delirium

Vi var några krigsspelare som åkte in till city på lördagen och satt och jäste på Stora Torg med varsin plankstek. Öl också, för de som ville.

tinG

Citat från: "Delirium"Vi var några krigsspelare som åkte in till city på lördagen och satt och jäste på Stora Torg med varsin plankstek. Öl också, för de som ville.

Låter väldigt sunt... Var inte jag med?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

Citat från: "tinG"
Citat från: "Delirium"Vi var några krigsspelare som åkte in till city på lördagen och satt och jäste på Stora Torg med varsin plankstek. Öl också, för de som ville.

Låter väldigt sunt... Var inte jag med?

Åtminstone en som var väldigt lik dig. Du kanske tappade minnet efter chocken tidigare.

Flax

Det som var bizarrt på lincon var att jag inte jobbade sönder mig.

Det var skönt att mest kunna gå runt och glida, jag spelade ju till och med spel på konvent fastän det verkar fel och oheligt.

Flax

Delirium

Det är därför man inte ska spela för långa spel på konvent. Man måste ha tid att gå runt och glida också.

tinG

Citat från: "Delirium"Det är därför man inte ska spela för långa spel på konvent. Man måste ha tid att gå runt och glida också.

TRAMS!  :P

Jag kan säga att jag hann med att glida både på konventet och på stan. Besökte till och med lokalbefolkningen under en exursion till Ryd...  :cry:

/Jonas
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte