Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Stormufftin in Drag

Startat av A F, 18 juli 2009 kl. 13:12:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Detta är något man kan hamna på kåken för i tyskland. Så otroligt roligt.



Snowfox

#1
Det är bara första steget till en förtappad själ. Det gäller att mota ondskan så tidigt som möjligt.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

#2
I kväll lärde jag mig å andra sidan att det finns ett svenskt domstolsbeslut på att zombier är att betrakta som levande människor.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

A F

#3
Citat från: "Elias Nordling"I kväll lärde jag mig å andra sidan att det finns ett svenskt domstolsbeslut på att zombier är att betrakta som levande människor.
Kan du utveckla det. Bara lite?

Elias Nordling

#4
På 80-talet fanns det en tid under videovåldseran en censurlag mot onödiga våldsskildringar. Men bara mänskligt våld. Så man blev i domstol tvungen att pröva om zombievåld var att betrakta som mänskligt våld. Domstolen slog fast att zombies var jämställda med levande människor.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

A F

#5
Citat från: "Elias Nordling"På 80-talet fanns det en tid under videovåldseran en censurlag mot onödiga våldsskildringar. Men bara mänskligt våld. Så man blev i domstol tvungen att pröva om zombievåld var att betrakta som mänskligt våld. Domstolen slog fast att zombies var jämställda med levande människor.

Underbart.

BigPapaBear

#6
Citat från: "Elias Nordling"På 80-talet fanns det en tid under videovåldseran en censurlag mot onödiga våldsskildringar. Men bara mänskligt våld. Så man blev i domstol tvungen att pröva om zombievåld var att betrakta som mänskligt våld. Domstolen slog fast att zombies var jämställda med levande människor.

Otroligt stort. Tänk vad med viktiga saker man missar.  :D

Elias Nordling

#7
Det är för att få veta sånt man läser Kapten Stofil.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

#8
Och ämnet ovan känns lämpligt för att tillkännage att jag nu lyckats ta mig upp på ett rättmätigt topp 5 över mest aktiva postare på forumet. Likt Hitler efter annekteringen av Sudeten har jag nu inga ytterligare anspråk...

 :ultra:
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Erik M

#9
...mer än att från denna topp skjuta ner allas försök till äntring?  :ultra:
Nej, jag spelar inte hitler-bingo, dock före och efter. Och bredvid, utanför och under.

Snowfox

#10
De odöda verkar ju klara ju av att sjunga och spela så domstolen kanske insåg något vi inskränkta krigsspelare inte har förstått?

http://www.youtube.com/watch?v=D7J4YWrZa80

Ahem.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.