Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 24 Gäster tittar på detta ämne.

aegneus

Mitt AH ex är fint nog för mig.  :)  Men det låter som jag kan få lite mer napp på spelet i fortsättningen!

aegneus

High Frontier 3ed. <duns!>

Jon

High Frontier här med!

Och Great Northern War (Strategy & Tactics). Alla spel med Svea rike är intressant!

Pierre

Enemy Coast Ahead: The Dambuster Raid inköpt av MB här på forumet.
Då ingenting stod om skick så trodde jag att det skulle vara punshat och spelat, men icke sa nicke.

Tack för en riktigt snabb affär!

Scipio

Operation Mercury med en fin avgift till pappa staten
"Randomization is too important to be left to chance"

Klas Malmström

Köpte senaste tryckningen av Beyond Valor 3r Edition från Umeå.

Plus att Gorizia grabbarna ville ha € idag - så den är också på G.
Klas Malmström
Linköping

Pierre

Köpte ett begagnat (punchat och sleevat) Wing Leader från en snubbe på facebook (som jag motvilligt blivit medlem på)

Andreas Lundin

Pericles (GMT).

Och så har ASLdjävulen besuttit min lekamen. Rackarns mycket ASL...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

Citat från: Andreas Lundin skrivet 23 maj 2017 kl. 22:54:59Och så har ASLdjävulen besuttit min lekamen. Rackarns mycket ASL...
Snart är du uppkopplad... :D :D :D

Klas Malmström
Linköping

Delirium

Jag har faktiskt skaffat ASLSK #1.  :oops:

På Lincon köpte jag deluxe edition av Twilight Struggle av Alphaspel, samt Nothing Gained but Glory och No Better Place to die av pelle. :)

Jag sålde också av en rejäl kasse små och lite större grejer på auktion och loppis för totalt 1130 kronor.  8)
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Rydfalk

Citat från: Delirium skrivet 31 maj 2017 kl. 10:26:16
Jag sålde också av en rejäl kasse små och lite större grejer på auktion och loppis för totalt 1130 kronor.  8)
Ja, nytt omsättningsrekord på auktionen och loppisen (igen). Tror vi passerade 60' med lite marginal.  :D
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Häftigt! Jag förstod att det var väldigt mycket saker inlämnat vilket skulle kunna betyda dåliga tider för spelande men folk var uppenbarligen beredda att betala för att köpa också, så det indikerar väl att recycle-ekonomin för spel lever och frodas?
Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

jerry

Citat från: Rydfalk skrivet 31 maj 2017 kl. 10:48:57
Ja, nytt omsättningsrekord på auktionen och loppisen (igen). Tror vi passerade 60' med lite marginal.  :D

Finns det någon lista ,som är tillgänglig på vad som såldes ?

/nyfiken
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

pelle

Jag köpte ett Band of Brothers Screaming Eagles på loppisen. Väldigt prydligt punchat och hörnklippt och i fint skick vad jag kan se, så högsta betyg till vem det än var som lämnade in det.

Rydfalk

Citat från: jerry skrivet  1 juni 2017 kl. 08:53:35
Citat från: Rydfalk skrivet 31 maj 2017 kl. 10:48:57

Finns det någon lista ,som är tillgänglig på vad som såldes ?

/nyfiken
Nej det är inget som vi brukar sammanställa men kan kolla med vår administrativa avdelning... när jag träffar honom på söndag.
"Hoppas det regnar i sommar!"