Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_silversixx

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

Carl

#1845
Budade hem Talon från GMT på tradera. Verkar intressant!

Edit: också GMTs Unconditional Surrender, vilket jag varit på jakt efter ett tag.

Pierre

Hade missat att avboka min P500 på deluxe-utgåvan av The Dark Valley så det var jag och hämtade ut idag.
Mitt lilla köksbord är inte stort nog och jag har verkligen inte tid för spel som detta, men vad fan, någonting ska man ha att göra när man blir gammal och bor i en större bostad.

Carl

Mycket intressant på tradera sista tiden, budade precis hem von Manstein's Backhand Blow från GMT.

Morabergaren

Även jag budade hem (vad jag tror) är ett litet fynd. Säljaren var noga med att påpeka att det saknades brickor och att de låg huller om buller i kartongerna.
Det senare var sant men 5 av 7 spel för 500 kr var faktiskt kompletta så det känns OK.
Panzerblitz
Pantzerleader
8th army
Russian campaign
Guadalcanal (AH) - orört
Axis & allies (MB 1987) - saknar 3 brickor
Atlantic Wall - saknar 2 brickor samt regler som jag hittat på BGG
Spelar just nu: Flamme rouge (roligt på riktigt) och Seikegahara.

Strv102r

Less than 60 miles. Verkar coolt.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Carl

Trevligt med fynd!

Budade hem DVGs Down in Flames häromveckan. Både ww2 och locked on. Verkar kul och lättare att få till bordet med icke wargamers som ändå har visst intresse.

Jimmie

Peloponnesian War och Fields of Fire 2 landade lagom till att bli nerpackade i kartonger inför flytt!
Kommer inte bli något spelat de kommande månaderna...  :cry:

aegneus

Gandhi! Skall bli intressant, första intrycket var färgpaletten (rött/saffran/grönt/svart och lite vitt) - helt rätt känsla direkt.

tinG


Pre-order
Shipping nästa lika dyrt som spelet...
och nu är det bara att invänta "tullmongots" dom
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Jon

Tittade på priset för Korsun Pocket II och valde att inte förboka...

Fredrik H

Citat från: tinG skrivet 30 juni 2019 kl. 23:31:22

Pre-order
Shipping nästa lika dyrt som spelet...
och nu är det bara att invänta "tullmongots" dom
Precis samma här. Dyrt, men jag kommer att vilja ha det.

Strv102r

Compass A Pragmatic War. No Peace without Spain goes War of the Austrian Succession. Frippe är med!

Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

thermopylai

Senaste köp:

Next War: Poland (GMT)
Blue Water Navy
Cthulhu Wars
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Fredrik H

Citat från: thermopylai skrivet  2 oktober 2019 kl. 12:32:31
Senaste köp:

Next War: Poland (GMT)
Blue Water Navy
Cthulhu Wars
Aha, Blue water navy! FF-syndromet; man ser något spelas och köper det när man kommer hem! Händer mig nästan jämt, men nu satte jag upp BWN igen.

thermopylai

"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."