Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_butch

Godmorgon

Startat av butch, 21 juli 2005 kl. 11:05:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

butch

Sovit gott? Själv blev det lite väl mycket igår här i Övik, och nu sitter man på jobbet.
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

A F

#1
Citat från: "butch"Själv blev det lite väl mycket igår

Skönt att höra att folk kan roa sig utan att jag är med och visar hur man gör. BRA! 8)

Delirium

#2
När en man som heter Butch frågar om man har sovit gott måste man stanna upp ett litet tag och tänka efter var man är.
Dungeons and Dragons och Kingmaker

butch

#3
Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "butch"Själv blev det lite väl mycket igår

Skönt att höra att folk kan roa sig utan att jag är med och visar hur man gör. BRA! 8)

Eller hur, fast hela Övik verkar klara det rätt bra. Förstår inte mig på folk, har dom inget jobb att gå till dagen efter!  :wink:
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

butch

#4
Citat från: "Delirium"När en man som heter Butch frågar om man har sovit gott måste man stanna upp ett litet tag och tänka efter var man är.

Det är mitt fel, en mjukis i ulvkläder. :)
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

A F

#5
Citat från: "Delirium"När en man som heter Butch frågar om man har sovit gott måste man stanna upp ett litet tag och tänka efter var man är.

Det är också skönt att veta att om jag INTE tar upp ett lågt och degenererat spår så kommer nån annan att göra det. Bra jobbat. 8)

Delirium

#6
We aim to please. Precis som US Rangers.
Dungeons and Dragons och Kingmaker

A F

#7
Citat från: "Delirium"We aim to please. Precis som US Rangers.

De BUTCHIGA US Rangers. Tjejer som gillar att mecka kulspruta och käka vakumpackat när de inte jagar bimbos med de andra grabbarna.  :ultra:

(Och när dyker moderatorn upp och säger AVBRYT!?)[/b]

Delirium

#8
Det kan väl inte bli mer offtopic än så här? Vi är klart inom lagens råmärken.
Dungeons and Dragons och Kingmaker

A F

#9
Citat från: "Delirium"Det kan väl inte bli mer offtopic än så här? Vi är klart inom lagens råmärken.

Coool. 8)

Ser fram mot nästa off-topic tråd: "Alla som har haft sex sen de postade på listan: ropa "HEJ!!!"" :wink:

butch

#10
Citat från: "Anders Fager"Ser fram mot nästa off-topic tråd: "Alla som har haft sex sen de postade på listan: ropa "HEJ!!!"" :wink:

Appropå sex, var ute på krogen igår. Träffade en smäcker, tvärhand hög tjej på 29 vårar som var jättetrevlig. Följde med henne en bit på vägen hem men avbröt i tid och gick och la mig hemma ensammen. Sånt kan man ju ångra såhär idag då det börjar snackas sex!  :oops:
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

A F

#11
Citat från: "butch"Appropå sex, var ute på krogen igår. Träffade en smäcker, tvärhand hög tjej på 29 vårar som var jättetrevlig. Följde med henne en bit på vägen hem men avbröt i tid och gick och la mig hemma ensammen. Sånt kan man ju ångra såhär idag då det börjar snackas sex!  :oops:

Men du kan ju ringa henne igen. Om inte "tvärhand" antyder att du träffat nån slags pyssling eller fé. Dom ska man undvika.

Scipio

#12
Citat från: "butch"Sovit gott? Själv blev det lite väl mycket igår här i Övik, och nu sitter man på jobbet.
Trevligt, själv tänker jag markera mig som klar med Övik för det här året och raskt pipa ner till appelsinodlingarna i söder igen i morgon natt.   8)
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

butch

#13
Citat från: "Scipio"Trevligt, själv tänker jag markera mig som klar med Övik för det här året och raskt pipa ner till appelsinodlingarna i söder igen i morgon natt.   8)

Oho, är det din semester som det är slut på för den här gången?
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

butch

#14
Morn morn igen
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940