Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Doomfarer

Hjälp, jag är skadad!

Startat av Doomfarer, 16 augusti 2010 kl. 16:26:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Doomfarer

Jag köpte precis "Valor of the Guards" fast jag vet jag aldrig kommer orka puncha det ens. Hjälp, jag har blivit en ASL-komplettist.  :shock:
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Scipio

#1
Lätt hänt och seriöst obilligt även om det bara är de officiella pryttlarna du är komplettist på...   :D
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Andreas Lundin

#2
Det var jädrar! Om du vill ta ett parti vet du var jag finns.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

silversixx

#3
Jag samlar på tennfigurer från Copplestone Casting. Jag tror att jag kommer få betala en massa mer än vad du ska för din kompletta samling. Dessutom slipper du måla nåt ;)
En sann komplettist stannar inte vid officiella grejer...

sfclinken

#4
Citat från: "Doomfarer"Jag köpte precis "Valor of the Guards" fast jag vet jag aldrig kommer orka puncha det ens. Hjälp, jag har blivit en ASL-komplettist.  :shock:

Skönt att man inte är ensam... :oops:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Doomfarer

#5
Som tur är är det inte så illa att jag inte klarar av att sälja spel lite då och då när platsen tar slut.

ASL är ett konstigt fenomen. Jag spelar inte mycket men har ändå haft massor med moduler, sålt vissa, köpt andra istället osv. Inget spel väcker dock sånt måste ha begär hos mig som ASL. Skumt.

Tanken var egentligen bara att sitta kvar med Beyond Valor, Yanks och Britterna. Gillar varken stilla havet eller öknen så sålde mitt West of Alamein samt Hollow Legions och insåg samtidigt att jag aldrig kommer spela kampanjer så sålde Pegasus Bridge plus Arnhem modulen (vad den nu heter), så varför i all världen köper jag Valor of the Guards? Det är ju For King och Country jag vill ha när den släpps med nya kartorna.

Än så länge ligger jag dock mycket plus ekonomiskt då jag köpte alla moduler när de gavs ut och sålt till premiumpriser. Det kan dock ändras snabbt när jag "inser" jag måste köpa på mig fler moduler.  :D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on