Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

I have a dream... (Gbg)

Startat av Akklokk, 23 augusti 2010 kl. 12:37:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Akklokk

...eller tja, i vart fall 2 spel som jag inte har spelat som man gärna skulle få till; Eurofront och Empires in Arms (av uppenbara skäl... :wink: ). Nu flyttar jag till Göteborg nånstans i september så funderingen är om någon/några är intresserade av att kriga (lite egalt vilket av spelen)?

Vvornth

#1
Föreningen Ylva har det du behöver. Jag och andra namnkunniga hör på forumet som TinG, Delirium, Hybris, Kristian etc spelare alla i vår lokal ute i Majorna.

Mer info på:
http://www.foreningenylva.org/forums

Se även denna tråd för lite insyn i föreningens faciliteter:
http://www.krigsspel.se/forum/viewtopic ... light=ylva
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Akklokk

#2
Jo, tänkte posta där också... :)

f98alda

#3
Har inte spelat något av de nämnda spelen, men kan definitivt tänka mig att göra det. Jag bor i Mölndal, så inte i Göteborg, men avståndet däremellan är ju inte slående stort...

/Alexander
It would be a fine thing if war could be conducted as a game where no lives were lost. At the end of a battle combatants could meet [...] and drink and talk.
- David Gemmel, Legend

Akklokk

#4
Mölndal is the place to be...  :D

För övrigt måste jag säga att Ylvas forum ser lite dött ut, och dessutom verkar det inte gå att registrera sig.   :(

Vvornth

#5
Citat från: "Akklokk"För övrigt måste jag säga att Ylvas forum ser lite dött ut, och dessutom verkar det inte gå att registrera sig.   :(

?

Ylvas forum är mer frekventerat än t.ex. detta så jag vet inte hur ditt kriterie för dött ser ut. Förvisso är det inte lika aktivt vad gäller blippspel men på själva föreningen så är det väldigt livat med en stor kampanj AETO samt Empires In Arms utöver diverse strö småspel. Om det är strul med registreringen så maila webmaster Cadde. Jag vet att han vart tvungen att mixtra med registrerigen för att hålla spam-bottar ute.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Akklokk

#6
Ok, will do 8)