Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Adamius

Onlinespel för krigsspelare - World of Tanks

Startat av Adamius, 15 september 2010 kl. 09:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Adamius

http://www.gametrailers.com/video/heavy ... -of/704124

http://www.worldoftanks.com

Har det här nämnts förut? Annars kanske det skulle vara något för oss krigsspelare. :)
Vis tecum!

magnus lindström

#1
Hmm ser jag inte en bild på en kungstiger (Tiger II) som benämns Tiger I, ser ju inte lovande ut

wingnut

#2
Det kommer nog att klagas en del på detaljerna från krigsspelare och andra initierade?

"We focused on the period from WWII to the Korean War because it was a legendary time in tank history that saw the release of such famous tanks as the German Maus and Soviet T-44. " Mike Zhivets game Technical Director.

Alla utanför inre kretsen som anser Maus och T-44 tillhöra de berömda stridsvagnarna räcker upp en hand.
1:a tunga Mausbataljonen....Framåååååt.
wingnut

Elias Nordling

#3
Intressant definition av "the release of", också. Hur många Maus "släpptes" det?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

A F

#4
Citat från: "Elias Nordling"Intressant definition av "the release of", också. Hur många Maus "släpptes" det?

1? 2?

jonjac

#5

Tordan

#6
Ser rätt festligt ut. Om man fick önska skulle jag önska att träffresultatet inte alltid är uppenbart, d.v.s. att den som skjuter inte har en visare som indikerar hur skadat målet är eller att en kill alltid resulterar i en stor eldboll. Jag skulle vilja ha möjligheten att "fejka" utslagen om jag blir beskjuten och chansa på att fi tror han lyckats. I bästa fall kan det innebära att jag kan slinka in bakom ryggen eller upptäcka en väl dold fi som röjer sig genom förflyttning när han tror att han slagit ut mig. Misstänker att det inte är så underhållande som pang-boom för de stora massorna men det skulle ge en jäkligt spännande karaktär till spelet.
/Tord Hoppe