Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Forumets nya storpratare

Startat av Elias Nordling, 16 januari 2011 kl. 11:04:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r

Citat från: "Scipio"Jag trodde att forumreglerna gör gällande att forumets storpratare skulle benämnas Stormumfti..?   :insecure:

Radiotystnad på mig!
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Snowfox

Citat från: "Scipio"Jag trodde att forumreglerna gör gällande att forumets storpratare skulle benämnas Stormumfti..?   :insecure:

En sån kommentar innebär väl automatiskt två dagar i snickarboa...?
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Granlid

Citat från: "Strv102r"Radiotystnad på mig!

Jag har ibland svårt att förstå allvar/skämt och ironi över nätet, men jag hoppas att detta inte innebär att dina utmärkta AAR upphör.

/Magnus
Friendly fire isn't.

Scipio

Citat från: "Granlid"
Citat från: "Strv102r"Radiotystnad på mig!

Jag har ibland svårt att förstå allvar/skämt och ironi över nätet, men jag hoppas att detta inte innebär att dina utmärkta AAR upphör.
Tror någon har missat Stormufti-tråden.  :)
"Randomization is too important to be left to chance"

Strv102r

Nej, jag slutar nog inte för det. Det var ett försök till en lustifikation just med anledning av Stormuft-tråden. Men det blev ett bortomskott. Sorry.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Vvornth

Citat från: "EvilSpook"Saknar dock Mr Fagers utvikningar om dominanta fruntimmer i uniform eller vad de brukade handla om...  :cry:

//EvilSpook

Ja var har herr Fager tagit vägen egentligen? Är han för fin för oss krigsspelsnördar när han nu fått vara med i DN Kultur och allt?  :wink:
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Andreas Lundin

Eller så är han slungad in i en annan dimension (Facebookdimensionen månne).
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Micke G

Saknar både Björn och Anders :cry:

Elias Nordling

Just nu skulle jag dessutom ha velat höra Johans version av hur plakat med Mubarak med Hitlerlugg och mustasch går ihop med arabernas påstådda uteblivna avnazifiering. Är det en hyllning till Mubarak då?

Men jag kan klara mig utan den därpå följande debatten :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

A F

Rörd över att ni minns mig. Har inte ens sett åt ett krigsspel sen i maj. Mycket för att jag har haft så mycket att göra.

Strv102r

Citat från: "Anders Fager"Rörd över att ni minns mig.

Dig glömmer man sent Anders...  :wink:

Snowfox

>Just nu skulle jag dessutom ha velat höra Johans version av hur plakat med Mubarak med Hitlerlugg och mustasch går ihop med arabernas påstådda uteblivna avnazifiering. Är det en hyllning till Mubarak då?

Om man får agera lite djävulens advokat mot tramset med rattmuffen. I din analys glömmer du att de som protesterar är en liten bråkdel av alla egyptier juh!
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

CiteraHar inte ens sett åt ett krigsspel sen i maj.

När Nightfighter kommer ut ska vi spela det!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Snowfox

Citat från: "Elias Nordling"
CiteraHar inte ens sett åt ett krigsspel sen i maj.

När Nightfighter kommer ut ska vi spela det!

Det är rätt! Satsa på kvalitetsdesign.  :up: