Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

A Game of Thrones

Startat av mattilacken, 19 oktober 2005 kl. 21:49:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Vvornth

#30
Citat från: "silversixx"Jag utgick från informationen på hans hemsida, där var senaste inlägget var nån gång i februari 2008. Jag hade missat att han faktiskt hade ytterliggare en blogg som låg nån annanstans.

Du måste sluta vaneljuga Fanni...

En snabb koll på hans hemsida visar att den var senast uppdaterad första Mars denna månad. Det står i stora klara bokstäver mitt på sidan så det går liksom inte att missa.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

silversixx

#31
Citat från: "Vvornth"
Citat från: "silversixx"Jag utgick från informationen på hans hemsida, där var senaste inlägget var nån gång i februari 2008. Jag hade missat att han faktiskt hade ytterliggare en blogg som låg nån annanstans.

Du måste sluta vaneljuga Fanni...

En snabb koll på hans hemsida visar att den var senast uppdaterad första Mars denna månad. Det står i stora klara bokstäver mitt på sidan så det går liksom inte att missa.
Jag är ledsen Wikman, jag missade att du har nåt efternamnssyndrom.
http://www.georgerrmartin.com/if-update.html

Doomfarer

#32
Citat från: "silversixx"
Citat från: "Vvornth"
Citat från: "silversixx"Jag utgick från informationen på hans hemsida, där var senaste inlägget var nån gång i februari 2008. Jag hade missat att han faktiskt hade ytterliggare en blogg som låg nån annanstans.

Du måste sluta vaneljuga Fanni...

En snabb koll på hans hemsida visar att den var senast uppdaterad första Mars denna månad. Det står i stora klara bokstäver mitt på sidan så det går liksom inte att missa.
Jag är ledsen Wikman, jag missade att du har nåt efternamnssyndrom.
http://www.georgerrmartin.com/if-update.html

Ja men om du kollar hans blog vilket det pratades om här får du nyare info. :)

Finns en stor fin ruta på hemsidan "Not a blog" som leder dit.

http://grrm.livejournal.com/
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Snowfox

#33
Citat från: "Andreas Lundin"
CiteraJag vet ingen annan fantasyserie idag som lyckas hålla ett 'vuxet' tema lika väl.

Word

Men ack så träffande.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

#34
Litet reality check:

Ni kastar okvädesord på varandra för att ni hittat olika information på olika hemsidor för en författare?

Vill ni gräla om något viktigt är ni välkomna att diskutera klimatet på Lokalens e-postlista. Annars kanske ni kan fortsätta via privata meddelanden?

Eller så är det jag som missar någon intern jargong och detta bara är ert sätt att kramas.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Gamaliel

#35
CiteraJag är ledsen Wikman, jag missade att du har nåt efternamnssyndrom.
http://www.georgerrmartin.com/if-update.html

Sidan var inte dåligt ful heller. Jösses... jag har inte läst hans böcker men man får hoppas han är bättre författare än webbdesigner.

sfclinken

#36
Citat från: "Gamaliel"Sidan var inte dåligt ful heller. Jösses... jag har inte läst hans böcker men man får hoppas han är bättre författare än webbdesigner.

Märkligt. Bara för det blev jag sugen på att läsa böckerna trots att jag har hållit mig undan dom både länge och väl.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Vvornth

#37
Citat från: "sfclinken"
Citat från: "Gamaliel"Sidan var inte dåligt ful heller. Jösses... jag har inte läst hans böcker men man får hoppas han är bättre författare än webbdesigner.

Märkligt. Bara för det blev jag sugen på att läsa böckerna trots att jag har hållit mig undan dom både länge och väl.

Det är lite som med krigsspel. Det är dom gamla skrikiga AH-produktionerna som fortfarande håller ribban högst.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance