Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire 2014 - 29, 30 och 31 augusti

Startat av Rydfalk, 28 januari 2014 kl. 09:28:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

Citat från: Andreas Lundin skrivet 29 augusti 2014 kl. 08:40:58
CiteraMedtager själv madrass.

Så himla knöligt att kånka på det på tåget. Jag reser lätt. Slår hårt. Omgrupperar.
Planerar att i år försöka hålla tagen terräng.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Yngve

Själv kommer jag eventuellt att behöva zooma ut och in som det alltid lika opålitliga luftunderstödet   :oops:

https://www.youtube.com/watch?v=N5tG5bFu0Zw

Nackdelen av att inte commita till övernattning men jag kan i alla fall sova i min egen säng  :)

Rydfalk

Citat från: Yngve skrivet 29 augusti 2014 kl. 11:33:08
Själv kommer jag eventuellt att behöva zooma ut och in som det alltid lika opålitliga luftunderstödet   :oops:

https://www.youtube.com/watch?v=N5tG5bFu0Zw
:up: :mrgreen: :up: :lol:
"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

Det finns inte nån bilburen ungdom som är nånstans kring Scandic Frimurarhotellet klockan nitton och är på väg bort till FF-lokalerna?

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

CiteraDet finns inte nån bilburen ungdom som är nånstans kring Scandic Frimurarhotellet klockan nitton och är på väg bort till FF-lokalerna?

Det är en kort promenad längs med ån från hotellet till skolan som du så väl behöver. dessutom säger förhandsuppgifter att det är en fantastisk eftermiddag just nu i Linköping.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Klas Malmström

Citat från: Elias Nordling skrivet 29 augusti 2014 kl. 14:39:37dessutom säger förhandsuppgifter att det är en fantastisk eftermiddag just nu i Linköping.
Temperatur-mässigt är det helt ok.
Klas Malmström
Linköping

pelle

Hur tidigt i morgon är det tillräckligt sent för att dyka upp utan att väcka allt för många?

Andreas Lundin

Den eminenta kiosken.

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Klas Malmström

Dag I.
Klas Malmström
Linköping

Andreas Lundin

Tredje världskriget anno 1985 sett från Alperna i riktning norrut.

Andreas Lundin

Balkan i samma fiktiva konflikt.

Engelbrekt

På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Andreas Lundin

Fler bilder:

Engelbrekt

Red Winter. Ryska anfallet går in på dag 2.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.