Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire 2014 - 29, 30 och 31 augusti

Startat av Rydfalk, 28 januari 2014 kl. 09:28:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

Ödet ville att tröjorna skulle komma idag!

(Kunde de inte komma i fredags, så att allt varit enkelt? Åh, nej! Då är det ingen sport!)

Priset blev 155:- för de fyra lite mindre och 175:- för den lite större.

Om ni som beställt PM:ar mig adresser så skickar jag på posten - det tillkommer då  någon form av postavgift.
Alternativet är att ni som har er hemvist i krokarna av Linköping eller vägarna förbi hör av er så löser vi det hela!

Jag PM:ar sedan nåt konto att pynta till.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Wes

Körde ni färdigt Angola på söndagen? Hur var det? Är det nåt man ska investera i?
/Anders


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Elias Nordling

Jag är lite sugen på BSK i år om det behövs fler krigsspelare.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Det behövs alltid fler krigsspelare.
Ju fler som deltar desto roligare kommer vi att ha.   :up:
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Elias Nordling

CiteraKörde ni färdigt Angola på söndagen? Hur var det? Är det nåt man ska investera i?

Inte färdigt egentligen, men ena sidan drabbades av moralkollaps, och läget var väl sådant att de förmodligen hade förlorat inom 1-2 omgångar.

Ett riktigt finurligt spel, som väntat. Tar dock sin tid att spela. Jag kommer inte köpa det, men mest för att chansen att jag kommer spela det igen med någon som inte har spelet är liten. Jag kommer förmodligen att vilja spela det igen.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

En kanonhelg som vanligt (i dubbel bemärkelse)! Tack till hela trossen för all supply.

Kul med It Never Snows, och läge för revansch en annan gång.

Space Cadets en av de mer bisarra upplevelserna någonsin.

Särskilt omnämnande till Engelbrekt som sprang från hotellet med full packning på söndag morgon för att vi skulle hinna spela BAR i en timme innan tåget gick. Det gick riktigt bra och jag känner mig biten av systemet, det lilla vi hann se, beställde genast ett ex av Fontenoy när jag kom hem.

Om BSK ser lovande ut ska jag försöka förlägga en familjevisit till Borås och glida in på konventet en av dagarna, helt klart.

Upprepar att det var kul med nya ansikten som visade så stor entusiasm och driftighet, det behöver vi gamla uvar för att få upp ångan igen.
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Andreas Lundin

CiteraUpprepar att det var kul med nya ansikten som visade så stor entusiasm och driftighet, det behöver vi gamla uvar för att få upp ångan igen.

Jo.  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

Elias Nordling

CiteraSpace Cadets en av de mer bisarra upplevelserna någonsin.

Instämmer! Ingenting för folk med svaga nerver!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Just Space Cadets råkade ju lustigt nog sammanfalla med ett familjebesök utifrån som rimligtvis måste ha undrat över vad åtta fullvuxna karlar sysslade med runt det där pingisbordet...  :?
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Rydfalk

Citat från: Delirium skrivet  2 september 2014 kl. 20:50:13
Just Space Cadets råkade ju lustigt nog sammanfalla med ett familjebesök utifrån som rimligtvis måste ha undrat över vad åtta fullvuxna karlar sysslade med runt det där pingisbordet...  :?
Familjen Blom är genuina och oförbätterliga brädspelare, så om de såg undrande eller road ut undrade de snarast vart det gick att köpa  :)

Ps. Önskade mig det just i födelsedagspresent av barnen  :up:
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scipio

"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Rydfalk

Andreas och Rogers FF-tröjor ligger nu packade och väntar på en tur till en Posten-Ersatz-anläggning - då vet jag portot också.
Räknar med att kunna ställa Yngve till svars personligen men ni andra som beställde tröjor får gärna höra av er.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Mode

#222
Citat från: Delirium skrivet  2 september 2014 kl. 12:18:38
Space Cadets en av de mer bisarra upplevelserna någonsin.
I synnerhet för oss som såg - och hörde - på.    :shock:
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

Elias Nordling

Vi som spelade såg och hörde ingenting, vi hade komplett tunnelseende.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Dungeons and Dragons och Kingmaker