Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Hannes

BorCon 2015

Startat av Hannes, 10 september 2015 kl. 21:44:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Bra, tittar gärna lite på det!
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Mats Eden

Tyvärr verkar det bli EA:Ardennes solospel för mig. Kan inte komma till BorCon  :cry:

Delirium

 :cry:

Tråkigt Mats! Låt oss hoppas på ett framgångsrikt Galore istället! Kan man utmana dig på Fallen Eagles där månne? ;)
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Mats Eden

Jag solospelar FE hemma (scenariona avklarade som träning). Var tvungen att ta ner kampanjen i turn tre pga ombyggnad...

Är du intresserad av Vassalspel?

Delirium

Jag har en vassalmatch igång mot en jänkare just nu, ska precis börja turn 5 (3 pm). Den kör vi pbem och funkar bra.

Kan nog tänka mig att sätta igång en match till, i synnerhet om vi tror oss kunna spela en del live, och om jag kan ta den franska sidan (är koalitionen i andra partiet). :)
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Mats Eden


Delirium

Sjuka barn som traditionen bjuder inför ett konvent men jag hoppas kunna smyga iväg ändå...

Jag är lite begränsad i packning så tänkte i princip bara ta med Fallen Eagles, Triumph and Tragedy och ett eller två filler-spel. Vi ses imorgon kväll eller lördag morgon!
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Elias Nordling

Sjuka alla här, men det är hursomhelst jobbigare att vara sjuk hemma med barnansvar än sjuk borta själv, så det ska  inte påverka något.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Ingen pest här än så länge så vi planerar att dyka upp vid lunch i morgon.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Elias Nordling

Jag kommer vid 18-snåret.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Hannes

Tänkte vara där vid start kl 12.

Elias Nordling

Dåliga prognoser i sjukstugan. Min sambo är däckad, med två halvsjuka barn. Skulle inte vilja vara själv hemma i den situationen, så jag väljer kanske att stanna hemma. Återkommer när jag vet säkert.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Konventsförbannelsen slår till igen. Beklagar.
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Elias Nordling

Typiskt höstlov och sportlov. Man har halvsjuka barn som går på ledighet och tänker att de behöver en vecka hemma för att krya på sig, och när veckan är slut är de sjukare än när den började.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

Nu fattar jag beslutet att avboka. Vi ses på Galore i stället!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"