Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Patrick_T

Göteborg / 2017-02-25 / krigsspel au "Val des Oliviers"

Startat av Patrick_T, 31 januari 2017 kl. 18:45:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Patrick_T

Rummet blev varmt under Galore, då fortsätter vi:

Ny krigsspel träff på "Val des Oliviers"

******************************************
MEN nu får NI vilja vilket datum är bäst för er (och då viljer Björn den han vill ...  :P
******************************************

Det blir då träff den
lördag 25 februari  :)

Som vanligt i Göteborg, Sveagatan 29 (nära Olivedalsgatan/Linneplatsen).
Kan börja från kl 11, för nyckeln:
Patrick Tremoureux 0721843857 eller Olivedalsgatan 1 (runt hörnet)

50sek/pers, som vanligt ...

Delirium

Dungeons and Dragons och Kingmaker

plforest

Båda funkar för min del men ju närmare ju bättre...

Jag röstar för den 25 februari!

aegneus


tinG

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte


Delirium

Som vanligt i sådana här "omröstningar" kan det ibland dyka upp lite tvetydigheter, som här för dig Jon, betyder din röst på 4/3 att du inte kan alls 25/2 eller bara att du föredrar 4/3 och ändå skulle komma 25/3? Jag tolkar Jonas som att du kan 25/2. :)

/Vän av ordnung
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Patrick_T

Kan meddela att jag faktiskt har preliminärt bokat lokalen båda datum, med tanke att avboka ett av de.

Men nu om  det finns spelare som är intresserade att använda båda skulle de meddela mig, betala mig den 300 sek kostnad, och en av de ta ansvar för bokningen (även om jag uterligare bär huvud amsvar mot brf). Jag har själv inte möjlighet att delta båda: barn familj föräldrar ...

Jon

Okej, jag ändrar mig. Båda datumen är intressanta, vill dock gärna veta i så god tid som möjligt.


Delirium

Kul att det finns en del intresse redan nu!

Som Patrick får det bli en av gångerna för min del...låt oss avvakta lite och se vad som passar bäst för flest.

För den 25:e har det inkommit en sen distraktion, det är Frost-singalong kl 13 den dagen som familjen ska försöka gå på så i värsta fall ansluter jag något senare.
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Delirium

Eftersom flera vill ha tidigt besked (däribland Patrick) känns det säkert att utropa 25 februari som nästa Val des Oliviers-lördag, alla kan ju faktiskt då.

Ska bli kanonkul!
Dungeons and Dragons och Kingmaker


aegneus


Delirium

Ledsen Anders, du kan ju inte, men det var lika för bägge dagarna...

Vi började misströsta om biljetter, man ska aldrig underskatta kraften i Frost på barnfamiljerna, visst, Star Wars är stort, men det vete 17 om inte Frost är större totalt sett i den här åldern. En viss könsuppdelning kan dock märkas. ;)
Dungeons and Dragons och Kingmaker