Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire de luxe V den 15-17 mars 2019

Startat av Rydfalk, 27 september 2018 kl. 10:32:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

ErikLj


aegneus

Och dom slog och slog och slog och slog och slog.

Andreas Johnson

Mycket bra arrangemang. Provade fyra nya spel på mindre än två dygn: Cataclysm, A Distant Plain, Liberty or Death, Command and Colors. Mycket nöjd.  :up:
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

Fredrik H

Citat från: Rydfalk skrivet 16 mars 2019 kl. 22:02:17
Ett jättetack allesammans för uppmärksamheten och uppvaktningen!  :D :D :D

Speciellt tack till Fredrik H som trots min tilltagande ålder är bredd att blåsa min trumpet...

<Rörd till tårar...>

Så, tack till er alla som visade sin uppskattning med ett presentkort och ett speciellt tack till Alphaspel som sköt till lika mycket till!

/Mikael

Men det var ju inte vilken trumpet som helst...


Hur trevligt som helst i vanlig ordning, tack alla och envar. För första gången höll jag mig till ett spel hela helgen (Thunder in the east - det nya svart?) och vi var totalt sex personer som spelade i vårt rum. Jag skulle vara den som ägde spelet och ha koll på reglerna (hmm). Trots ett par missar så tror jag att spelarna fick en uppfattning om systemet fungerar. Det verkade som alla gillade det. Många gamla ansikten (bildligt - bokstavligt?) och flera nya trevliga bekantskaper.
Tack till alla (drygt trettio) som bidrog till att tacka Mikael för att han ordnar så vi får spela och äta god mat långt ifrån jobb och andra måsten. 

Fredrik H


Delirium

Väldigt bra helg, som vanligt. Roligt med ett antal nya ansikten, hoppas alla kände sig välkomna (hur gick det för mannarna från Sundsvall att ta sig hem förresten, rapporteras om mycket snö?).

Thunder in the East blev en framgång och mycket uppskattat, hälsar vi från det andra rummet också.

Tack till herr Rydfalk och alla med- och motspelare samt närsittande och -stående deltagare som orkar vara sociala OCH kriga, nästan samtidigt. ;)

/Björn
Dungeons and Dragons och Kingmaker

B_J_S

Vill också stämma in i lovsången.
Återigen gjorde Rydfalk som vanligt en fantastisk insats.
Alla uppskattar ditt arbete.

Tycker att det blir bättre och bättre för varje gång man kommer till Rimforsa.
Stort tack till alla närvarande. Roligt att träffa gamla och nya spelare.

Tack för att vi finns.  :D
//Jonas

Elias Nordling

Jag är särskilt glad över att alla som spelade Last Blitzkrieg verkade gilla det trots mitt domedagskraxande. Jag blev riktigt sugen på att ge det en ny chans.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Rydfalk

Citat från: Elias Nordling skrivet 18 mars 2019 kl. 08:55:28
Jag är särskilt glad över att alla som spelade Last Blitzkrieg verkade gilla det trots mitt domedagskraxande. Jag blev riktigt sugen på att ge det en ny chans.
Samma sak gällde nog även Root ;)
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

CiteraSamma sak gällde nog även Root

Tror inte jag baktalat Root, men om jag spelar fåglarna igen är det för att se om jag kan lösa en omöjlig uppgift :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Rydfalk

Citat från: Elias Nordling skrivet 18 mars 2019 kl. 10:11:03
CiteraSamma sak gällde nog även Root

Tror inte jag baktalat Root, men om jag spelar fåglarna igen är det för att se om jag kan lösa en omöjlig uppgift :-)

Ok, det stämmer... det var primärt fåglarna som domedagskraxades ;)
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

CiteraOk, det stämmer... det var primärt fåglarna som domedagskraxades ;)

Det roliga är ju att jag kom dit med uppgifter om att de var givna vinnare och därifrån med frågan hur detta var möjligt.

Annars var helgens replik "...och Elias ligger sist, som vanligt." :-)
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Finner det märkligt. Jag har spelat fåglarna tre gånger och övermannats av AP alla gångerna och gröna gerillan har vunnit överlägset varje gång... Har tydligen blivit nerfade i errata dock.
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Kanger