Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Letar efter C3i-prylar

Startat av Delirium, 22 januari 2020 kl. 09:46:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Hejsan, jag letar efter nummer 20, 23 och 26 av C3i, mer specifikt de delar som rör 1914: Twilight in the East. Om någon råkar sitta på dessa brickor/artiklar och vill dela med sig av dem i någon form i utbyte mot någonting blir jag glad.

I något mindre grad gäller detta även 1914: Offensive á Outrance men där kan jag inte vilka nummer det gäller...

/Björn
1914

tinG

Citat från: Delirium skrivet 22 januari 2020 kl. 09:46:09
Hejsan, jag letar efter nummer 20, 23 och 26 av C3i, mer specifikt de delar som rör 1914: Twilight in the East. Om någon råkar sitta på dessa brickor/artiklar och vill dela med sig av dem i någon form i utbyte mot någonting blir jag glad.

I något mindre grad gäller detta även 1914: Offensive á Outrance men där kan jag inte vilka nummer det gäller...

/Björn

Hej Björn!

Jag har flera, kanske alla dessa men jag vill såklart behålla dem. Jag tror dock att det i huvudsak handlar om varianter och inte errata. Kan säkert skanna av texten, men brickorna är redan punchade och klippta.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Delirium

Tack Jonas, jag avvaktar och ser om någon dyker upp med fysiska varianter först och sedan kan vi scanna, tack för snabbt svar! Vet inte varför jag inte tagit tag i detta tidigare.
1914

Maglica

Jag har #26. Du kan få de delar som har med 1914 att göra.
Robert Maglica

Delirium

Tackar, min bäste herre. Kan ta det på ff?
1914

Maglica

Absolut! (eller på ASL kick-off i Borås).
Robert Maglica

Delirium

Någon som sitter på de andra numren?  :)
1914

Klas Malmström

Citat från: Delirium skrivet 24 januari 2020 kl. 10:06:21Någon som sitter på de andra numren?  :)
Tror inte det - men jag skall dubbel-kolla.
Klas Malmström
Linköping

Wes

Jag fortsätter på denna tråd då jag skulle vilja få tag på replacement counters till fields of fire vol 2 som ska finnas i nr33.

Finns de i något hushåll här där de inte får någon kärlek och kan avvaras?

Delirium

Det här hade jag glömt! Farbror Maglica, vi kanske kan göra affär vid annat tillfälle? :)
1914

Maglica

Robert Maglica