Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

FF-t-shirts, skjortor, merc... ja, pryttlamojs

Startat av Rydfalk, 29 september 2022 kl. 18:12:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

På Friendly Fire de Luxe nu i höstas efterlystes t-shirts, skjortor och kanske även annat... pryttlamojs helt enkelt.

Det enklaste skulle vara om man kunde få fatt på en firma dit jag kunde skicka sträckningarna av FF-logorna i något format, som vi sedan kunde kontakta och göra våra beställningar.

Annars skulle man kunna samla en batch beställningar, sätta en sista beställning till typ en månad innan vårens FF och sedan be dem skicka en låda till Rimforsa?

Det var länge sedan jag körde merc och alla mina kontakter har sedan länge bytt namn (i bästa fall) eller konkat (i för dem värsta fall). Jag kan snoka men är det nån som vet nåt schysst ställe så vore det kanske bra?

/Mikael

Ps. Det enda feta förlust-året på gamla FF-tiden var året vi krängde t-shirts...
"Hoppas det regnar i sommar!"

tinG

T-shirts? Jag vill se kvajer med klubbemblem på  8) 
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Rydfalk

Citat från: tinG skrivet 30 september 2022 kl. 00:50:57T-shirts? Jag vill se kvajer med klubbemblem på  8) 
Sure, fixa nån som gör schyssta brodyrmärken så är jag på!  :up:

Annars nöjer jag mig med nån som gör tryck på skjortor.

Scipio

Jag är en "sucker" för alla typer av krigsspels-relaterat "merchandise"!
Blir det något konkret erbjudande kommer jag att shoppa loss.

Även önskemål om krigsspel.se-relaterat "merch" har efterfrågats och kan bli aktuellt också i mån om visat intresse och tid.
"Randomization is too important to be left to chance"

David Sunnergren

Angående var det går att köpa har jag ingen input i idag, men merch med både FFdL och krigsspel.se vore trevligt och ett bra sätt att indirekt faktiskt marknadsföra vår hobby.

Frocken

Frugan är verksametschefchef över Kajskjul 46, ett kooperativ som sysslar med rehabilitering och arbetsträning.

Dom har även ett småskaligt tryckeri och kan fixa tröjor ganska billigt. Är startkostnad för ta fram mall o så bara.
https://www.kajskjul46.com/

Rydfalk

Citat från: Frocken skrivet  9 oktober 2022 kl. 07:33:46Frugan är verksametschefchef över Kajskjul 46, ett kooperativ som sysslar med rehabilitering och arbetsträning.

Dom har även ett småskaligt tryckeri och kan fixa tröjor ganska billigt. Är startkostnad för ta fram mall o så bara.
https://www.kajskjul46.com/

Låter verkligen helt ok för åtminstone en-färgs-tryck och stötta en god sak är aldrig fel!