Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_sfclinken

OCS Case Blue

Startat av sfclinken, 11 oktober 2006 kl. 15:27:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

sfclinken

När?

Hääärliga kartor iallafall.

http://www.gamersarchive.net/theGamers/ ... n/show.htm
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Jon Karlsson

#1
Stora kartor, i alla fall. Och jag tycker att WiF är mycket att hålla reda på...
[tittar på bildskärm] - Vad är min position?
- Det beror på vilken av prickarna som är du.
- Vadå 'vilken av prickarna'? Jag är ensam här!
- Då föreslår jag att du börjar springa och skrika!

BigPapaBear

#2
Känns som att det är onödigt mycket bergskedja med i söder. Hur stor är risken för att man snurrar omkring där?  :?

A F

#3
Vill minnas från när vi gjorde den här sidan att de här bilderna är från Braunfalds för fem år sen eller så. Udo Grebe hade fått ett ex av den dåvarande speltestkartan att visa upp. den kan ha krympt den dess.

tinG

#4


Dags att börja räkna ut hur många nya bord ni beöver för nästa OCS-kampanj...

 :ultra:

Friendly Fire ´08 kanske behöver utökas till en vecka....  :up:

/j
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Holmgren

#5
Citat från: "tinG"Dags att börja räkna ut hur många nya bord ni beöver för nästa OCS-kampanj... /j
Sicket as! Ni behöver bygga ut Ylvas lokal om det skall funka... Det monstret torde ha potential att spräcka fler förhållanden än vilken Göta Kanal-resa som helst!  :shock:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

A F

#6
Har blivit ombedd att göra layouten på Case Blues regler. Äran till trots så kanske man ska kolla hur många sidor det är.

Vvornth

#7
Citat från: "Anders Fager"Har blivit ombedd att göra layouten på Case Blues regler. Äran till trots så kanske man ska kolla hur många sidor det är.

En långt mer intressant fråga är väl hur nära ( i tid) det hela är en eventuell publicering.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BigPapaBear

#8
Citat från: "Vvornth"En långt mer intressant fråga är väl hur nära ( i tid) det hela är en eventuell publicering.

Å hur stort det är - blippmässigt. Hur många killar måste man hålla rätt på? Kommer det gå att spela?  :?  Vill så gärna...  :oops:

tinG

#9
Case Blue kommer närmare...



/j
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

#10
Citat från: "tinG"Case Blue kommer närmare...

Det står garanterat med på min shoppinglista!  :up:

tinG

#11
Citat från: "tinG"Case Blue kommer närmare...

 :D

CiteraDean Essig - Apr 15, 2007 9:05 pm (#4512 Total: 4512)  
Gamers Hotline: 217-896-2383 (Gamers stuff only, I know nothing of ASL)    

 
On my plate right now: SCS-WiE, Bastogne (a little SCS game), and the new Battalion Combat Series. Case Blue is done.

Antietam is on-deck. It doesn't have to wait till the above are done (except for maybe the Bastogne game), but I need to get some more progress on them before moving anything else to front burner status. I do have a great deal of work done on it, looking forward to getting back to it.

Dean

/j
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

#12
Citat från: "tinG"Case Blue is done.[/b]

Veckans grej  i Illinois är regler till BCS, det som tidigare hette BnOCS.

BigPapaBear

#13
Citat från: "Anders Fager"Veckans grej  Illinois är regler till BCS, det som tidigare hette BnOCS.

Förstod ingenting av den meningen, Anders...?  :insecure:

A F

#14
Citat från: "BigPapaBear"Förstod ingenting av den meningen, Anders...?

I Illinois. Där de gör The Gamers-jox. Där meckar man med bat-nivåvarianten på OCS.