|
krigsspel.se - Forum
|
| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Strv102r

Registreringsdatum: 21 augusti 2005 Inlägg: 3402 Ort: Skövde
|
Postat: 16 juli 2009, 17:39 Rubrik: |
|
|
N2 lyckas nästa ta en VP by vid floden som delar SGJ och Div med Int1, K1 och A1. I söder nedkämpas Int2 och anfallet rullar på mot BRIHUEGA. LI och DLV lyckas nästan ta en VP by längs MADRID-vägen, men A1 håller den med nöd och näppe. Mina förband där är nu riktigt slitna och några rundor till och han kommer kunna fara västerut i hög fart. Hans förluster är lätta (DLV) till måttliga (LI) till försumbara (PN och FN).
Alla mina tillgängliga förstärkningar har skickats till SGC och i en serie anfall lyckas jag återta staden, men det hängde på håret! SGJ östra delar lyckas återta två VP byar och driva anfallet ganska bra österut. SGB tar spjärn...
Men där är spelet slut! Tack vare de byar jag återtog sista rundan har han åter 19VP = Major republican victory. _________________ Ola Palmquist
Spelar nu: The gamers/MMPs Op Michael & Rock of the Marne. Därnäst Hexasims Marne 1918, SPI/DG Over the Top!, och GDW White eagle/Red star. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Andreas Lundin

Registreringsdatum: 11 maj 2005 Inlägg: 2409 Ort: Lund
|
Postat: 16 juli 2009, 22:38 Rubrik: |
|
|
Den goda sidan vann! Yay!  _________________ Senast spelade krigsspel: Red Star Rising (fortfarande på bordet) |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Strv102r

Registreringsdatum: 21 augusti 2005 Inlägg: 3402 Ort: Skövde
|
Postat: 17 juli 2009, 07:53 Rubrik: |
|
|
Slutläget längs MADRID-vägen. _________________ Ola Palmquist
Spelar nu: The gamers/MMPs Op Michael & Rock of the Marne. Därnäst Hexasims Marne 1918, SPI/DG Over the Top!, och GDW White eagle/Red star. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
|