Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

SPEL-REA på MMP "Bored at the office"

Startat av BernadotteOnline, 26 september 2007 kl. 00:28:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "tinG"
Citat från: "BigPapaBear"Det är egentligten bara östfrontsspelen som har monsterstackar - överallt!

FEL!

Stacking har faktiskt aldrig varit ett problem med OCS. Intei ens i EatG, Hube's Pocket eller GBII...

Ok, ställer mig i skamvrån. OCS har faktiskt en hanterbar stackhöjd även i de mest monstruösa av spel (om man inte är hjärnslö och pallar upp 40 kompanier + en späckad flygplats i en och samma hex).  :oops:
En mycket bitter liten man.

Magnus2

Finns det mycket att vinna i fraktkostnad på att gå ihop flera personer och sambeställa?
Jag skulle gärna beställa "Fire in the Sky" för $30, men är för dumsnål för att vilja betala $20 i frakt.

Så om det är nån Ståckhålmare som ska beställa så beställ ett FitS så betalar jag i förskott.

Bra eller dum idé?

Magnus

Andreas Lundin

risken med att "gå ihop" om frakten är att ju "värdefullare" paket, desto större risk att någon klåfingrig tullare är där och lägger på MOMS och förtullningsavgifter.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

BigPapaBear

Citat från: "Magnus2"Finns det mycket att vinna i fraktkostnad på att gå ihop flera personer och sambeställa?

Ja, det blir helt klart billigare. Om inte MMP känner för att blåsa folk, men det tror jag inte.
En mycket bitter liten man.