Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_BernadotteOnline

Skyltsöndagsbojkott i Lund = krigsspelande

Startat av BernadotteOnline, 18 november 2007 kl. 18:36:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

#15
Nja, men kan ju ta något av de tre första. De är "kortare", men spelar vi något annat än scenario 1, så hinner vi inte färdigt, men det är kanske inte "meningen".
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BernadotteOnline

#16
Citat från: "Andreas Lundin"Nja, men kan ju ta något av de tre första. De är "kortare", men spelar vi något annat än scenario 1, så hinner vi inte färdigt, men det är kanske inte "meningen".


Hela kartan ligger uppe!
Sist till Moskva är en skit!

BernadotteOnline

#17
Söndag klockan 10:00 i Lund.
Andra intresserade? Skicka PM.

BernadotteOnline

#18
Jag tackar Paul och Andreas för deras flit över GBII kartan.
Återkommer om nya utmaningar.

Doomfarer

#19
Tack själv!  :up:

Måste tyvärr medge att OCS inte verkar vara ett spel i min smak. För stort och för långsamt.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

BernadotteOnline

#20
Citat från: "Doomfarer"Tack själv!  :up:

Måste tyvärr medge att OCS inte verkar vara ett spel i min smak. För stort och för långsamt.

Vi kör något annat nästa gång. Du vill ju prova några av min hyllvärmare.