Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Testa - Är du demokrat eller republikan?

Startat av BernadotteOnline, 8 januari 2008 kl. 23:13:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Organ

Citat från: "Vvornth"Jag trollade när jag sa Mike Huckabee och ingen höjde ens ett ögonbryn...
Är det så konstigt med alla kufarna på detta forum? Du hade ju för 17 kunna hävdat både Pol Pot och Udo Dirkschneider utan att någon reagerat!  :P
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

bambaladam

Citat från: "Organ"
Citat från: "Vvornth"Jag trollade när jag sa Mike Huckabee och ingen höjde ens ett ögonbryn...
Är det så konstigt med alla kufarna på detta forum? Du hade ju för 17 kunna hävdat både Pol Pot och Udo Dirkschneider utan att någon reagerat!  :P

Framför allt så anpassar sig Huckabee så väl efter varje publik att han sagt A och icke A så många gånger att varje åsikt (i princip) följer på hans tidigare påståenden. Det är snarare förvånande att inte alla får 100% Huckabee.

silversixx

Citat från: "Organ"
Eller Udo Greber.