Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_CanuckWannabe

KonVux återuppstår i liten skala

Startat av CanuckWannabe, 6 mars 2008 kl. 15:35:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

CanuckWannabe

Vi i Dragon's Den har beslutat oss för att KonVux ska återuppstå. Nu på våren blir det bara i kortversion, från 10:00 tills vi blir utslängda (gissningsvis framår 02:00) lördagen 29 mars. Platsen är Gasquen i Kårallen (huset bredvid C-huset där LinCon håller till).

Det blir inte tid för några monsterspel men det finns (tro mig) spel som tar mindre än 16 timmar.

Har någon önskemål på innehållet i baren så kan man höra av sig på vårt forum så ska vi försöka fixa det
http://www.dragonsden.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=138
Exempel finns på http://www.ks.liu.se/pdf/olcider.pdf

Vi tar ingen inträdesavgift så att ni kan spendera mer i baren istället, då blir kårstyrelsen glad och snällare nästa gång vi behöver en lokal  :P
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

Mattias Rönnblom

#1
Kul!