Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Skånemaffians nya irrfärder mot Sveriges framsida.

Startat av BernadotteOnline, 9 februari 2008 kl. 13:31:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BernadotteOnline

När drar vi på fredag?

Utrustning?
Karta kompass?

Andreas Lundin

Hej Johan!

Jag tycker vi drar så fort vi kan på fredagen... Jag har ett möte på fm sedan är jag semi-fri...

Utrustning... ja det kan man undra faktiskt. Jag hörde något om att man kunde slagga hos någon... Har du hört något mer detaljerat om det?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

PM:ar mitt nummer angående login.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BernadotteOnline

Citat från: "Andreas Lundin"Hej Johan!

Jag tycker vi drar så fort vi kan på fredagen... Jag har ett möte på fm sedan är jag semi-fri...

Utrustning... ja det kan man undra faktiskt. Jag hörde något om att man kunde slagga hos någon... Har du hört något mer detaljerat om det?
Avresa cirka kl 13 ?
Passar mig bra.

Andreas Lundin

:up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

sfclinken

:cry:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Andreas Lundin

Stackars Peter... 8)

Vi får fixa en spelhelg i snar framtid i Lund...

sfclinken

Citat från: "Andreas Lundin"Stackars Peter... 8)

Vi får fixa en spelhelg i snar framtid i Lund...

:lol:

Ja det låter bra!
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "