Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GMT behöver grafik

Startat av f98alda, 23 maj 2008 kl. 00:59:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

f98alda

Nedanstående kom via en mailinglista. Kanske kan någon här vara intresserad...

Citat från: "GMT"As our design and development teams continue to grow, and given the need to delay some products due to lack of art resources, we are definitely interested in adding art talent to our teams. So if you are a game artist and would be interested in working with GMT, please contact Tony at mailto:a_curtis@sbcglobal.net">a_curtis@sbcglobal.net.

/Alexander
It would be a fine thing if war could be conducted as a game where no lives were lost. At the end of a battle combatants could meet [...] and drink and talk.
- David Gemmel, Legend

Vvornth

Fanni, gör ett ryck.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

silversixx

Jag är faktiskt lite sugen.
Men jag har inte gjort nån spelgrafik till brädspel innan direkt... Hmm, dags att lansera lite hitte-på-spel?

BigPapaBear

Citat från: "silversixx"Men jag har inte gjort nån spelgrafik till brädspel innan direkt...

Skulle inte det kunna vara en bra sak? Lite friskt blod?
En mycket bitter liten man.

silversixx

Sant sant!
Får väl dra iväg ett mail o kolla vad de söker på riktigt.

Snowfox

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "silversixx"Men jag har inte gjort nån spelgrafik till brädspel innan direkt...

Skulle inte det kunna vara en bra sak? Lite friskt blod?

Oh ja, även om McGowan/Simonitch är duktiga så har GMT spelen blivit lite för lookalike numera.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.