Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GMTs vanliga höst/vinterrea

Startat av Doomfarer, 25 oktober 2008 kl. 08:52:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

GMT har som vanligt en rea där alla som köpt spel under året får köpa två spel till halva priset. Den kassa dollarkursen till trots måste man ju utnyttja tillfället.

Vad skall ni köpa?

Funderar själv lite på "Empire of the Sun" då jag älskar kortdrivna spel, men spel nummer två?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Strv102r

Jag måste ju bara rekommendera Roads to Leningrad. Det är bland det bästa som gjorts. :up:
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

Jag har väl allt jag vill ha från GMT, men Downtown kan man aldrig rekommendera för mycket.

Det är ett sånt där spel som faktiskt ÄR det vi intalar os att vår hobby handlar om: Ett alternativt sätt att lära sig ett stycke historia.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Jag köpte Twilight in the East och Roads to Leningrad. Det förstnämnda kan man ju sälja vidare och Roads to Leningrad har jag velat ha i flera år. Dags att slå till, tyckte jag.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

ulve

det blir just downtown och roads to leningrad för mig med tror jag bestämt.

Doomfarer

Twlight Struggle och Barbarossa: Kiev to Rostov för in del. Gillade ju inte OCS, kanske faller GMT:s variant mig mera i smaken? Annars går det alltid att sälja vidare. Är egentligen ingen stor fan av TS heller, men verkar vara ett spel man måste ha.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Maglica

Napoleonic Wars & WW2 Barbarossa to Berlin.

/Robert
Robert Maglica

Mosse

Funderade en stund över att ta något lite större för att dra största nyttan av erbjudandet. Men funderade en stund till över mitt spelsällskap och konstaterade att sådana spel aldrig skulle få se dagens ljus på spelbordet.

Så tog Conquest of Paradise och Pacific Typhoon i stället. (Har ändå en handfull ospelade krigsspel i hyllan redan...)