Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Säljes/bytes ASL Regelboken, Beyondvalor + Starter Pack 1

Startat av vulkansanex, 7 juni 2009 kl. 21:18:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

vulkansanex

Hej Alla
,presenterar ett bra tillfälle för den som vill sätta sig in i ASL's supersimulation av WWII taktik. Kan tänka mig att sälja/byta bort hela rasket - Synd att de bara står på hyllan och suckar av brist på uppmärksamhet.

1) Senaste regelboken (Köpt 2007 direkt från förlaget)

Reglerna är tryggt förvarade i en högkvalitetspärm med gummibandssäkring runt (Dvs ej Brandade ASL pärmen - den här är mer heavy duty - obrandad mörkgrå med metallförstärkningar.)

2) Senaste versionen av Beyond Valour. Typ två kartor markörer lossade och stoppade i tändsticksaskar - resten kvar på sina frames.

3) Starter Kit 1. Basic rules och ett par kartor. Bra att komma igång med.

Har bara kört ett par scenarios från starter kit 1 - så allt är onaggat och fint i kanterna.

ASL har länge fascinerat mig, men jag har inte driven som krävs att sätta mig in i spelets komplexitet. För den med bättre disciplin är jag säker på att det betalar sig!

Ev byte mot GHQ micro fordon (wwII alla nationaliteter) av likande värde. Annat av bytesintresse skulle kunna vara småskaliga segelfartyg 17-1800-tal, Mini-z skala järnvägsprylar (För micro bruk) eller 6mm Napoleonic figurer från Adler, Baccus eller liknande kvalitetstillverkare.

Annars ett pris ni inte skäms för ;)

Paketet väger en del typ ett par tre KG. (Det sved i alla fall med shippingen från USA)

Jag bor i HBG och är ofta i Malmö - om du bor i krokarna så kan vi säkert ordna leverans utan att involvera brevbärare.

vulkansanex

ASL paketet Sålt.

Doomfarer

ASL måste vara spelvärldens motsvarighet till guld. Alltid möjligt att byta mot reda pengar.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

B_J_S

Vad är ett paket som detta värt egentligen??
Nu när det är lika med guld :)
//Jonas