Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Arrangemang Friendly Fire 2009

Startat av Mattias Rönnblom, 16 juni 2009 kl. 21:47:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Finns plastskivor att tillgå?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

pelle

Det kommer som vanligt finnas plastskivor att låna, men räkna inte med att det räcker till alla om alla räknar med att kunna låna.  Det är bra om de som kan tar med sig egna skivor. Annars är det inte så långt till affärer där det går att köpa nya. :)

Andreas Lundin

Gött. Om man behöver köpa nya, kan man man ju donera dem till FF när det hela är över.  :up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

pelle

Vi kommer sakna dig Björn, även om jag starkt misstänker att du bara hittar på ursäkter för att smita iväg till nåt EUROkonvent.

BigPapaBear

Citat från: "pelle"Vi kommer sakna dig Björn, även om jag starkt misstänker att du bara hittar på ursäkter för att smita iväg till nåt EUROkonvent.

:twisted:

:?

:cry:

...om det ändå vore så väl. FF is da bomb! Nästa år kommer jag ned om jag så ska åla dit i en sopsäck! Åsså ses vi självklart på Lincon.
En mycket bitter liten man.

silversixx

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "pelle"Vi kommer sakna dig Björn, även om jag starkt misstänker att du bara hittar på ursäkter för att smita iväg till nåt EUROkonvent.

:twisted:

:?

:cry:

...om det ändå vore så väl. FF is da bomb! Nästa år kommer jag ned om jag så ska åla dit i en sopsäck! Åsså ses vi självklart på Lincon.
göteborg i februari med!

BigPapaBear

Citat från: "silversixx"göteborg i februari med!

Lägg det en udda vecka bara så kommer jag loss.  :up:
En mycket bitter liten man.