Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[Köpes] Screaming Eagles in Holland

Startat av Andreas Lundin, 15 juli 2009 kl. 19:40:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Hallojs! Letar efter de TCS spel som jag inte redan har. Är särskilt intresserad av Screaming Eagles in Holland, Black Wednesday samt Bloody 110. Är det någon sitter och känner att han sitter på ett av dessa spel och aldrig får dem spelade, inte vill ha dem eller tycker att de är jättedåliga, så kan ni sälja dem till mig istället (byten går bra oxå)!

PM:a eller mejla eller skriv ett svara på detta meddelande så löser vi det!  :)

Önskelista i punktform:

-Screaming Eagles in Holland (TCS)
-Black Wednesday (TCS)
-Bloody 110 (TCS)

Av intresse är också (medan jag håller på):

-A Raging Storm (TCS)

-Malvern Hill (CWB)
-April's Harvest (CWB)
-Gaines Mill (CWB)
-Champion Hill (CWB)
-Seven Pines (CWB)
-Thunder at the Crossroads II  (CWB)

-Sicily (OCS)
-Hube's Pocket (OCS)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

jerry

Har du inte kollat på mmp:s hemsida tror de har jätterea på
"black wednesday"
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, tvåmanna Atlantic Wall i Ronneby tvåmanna WIF i skogen i en källare vid Bräkne hoby

jerry

Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, tvåmanna Atlantic Wall i Ronneby tvåmanna WIF i skogen i en källare vid Bräkne hoby

Andreas Lundin

Jo, jag har sett detta, men fraktkostnaden för att få över skiten över Atlanten är att jämföra med en krigsförbrytelse, för att inte nämna tullavgifterna... :evil:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

jerry

Kan bara hålla med har börjat dammsuga svenska butiker på intressant materil.
Beställde "Airborne" från AP för att kolla hur systemet funkade de hade det på rea men FRAKTEN GICK PÅ 31 DOLLAR  :evil:  :evil:  :twisted:  :twisted:  :evil:
Kommer att dröja innan jag oxå tar hem något från staterna

/jerry

silversixx

Tre spel kostar 45 dollar i frakt, ungefär.
I alla fall alla ACW-spelen.

Andreas Lundin

...vilket blir 75 dollar. Sedan lägger vi på tullens avgifter och är lätt uppe i 800 spänn eller mer...

silversixx

Gött med ett 120%:igt påslag!
Nästan som att sälja tysk läsk :D