Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Snowfox

Två nya spel från ATS. Dropzone Normandy och LZ X-ray. ATS goes Vietnam.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Elias Nordling

Karelia'44 och None but Heroes. Mit zoll.

Tycker de för en gångs skull lyckats fånga känslan av varm sommar i taigabältet på omslaget till Karelia. Mycket bättre än renen på A Frozen Hell!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Hexasims Allemange 1813 och GMTs Across the Rappahanock. Ingen tull på någon av dem? Fast det förstnämnda kom ju inom EU så det är väl som det ska vara.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

BigPapaBear

Ah, Hornet Leader levererat till dörren utan tullmongos flottiga fingrar! En liten seger för mänskligheten.
En mycket bitter liten man.

Strv102r

Surkung Kalle trillade in. Kunde inte motstå ett bra pris på Ebay. 192 kr till inköp av bränsle till JAS 39 i Libyen insatsen, eller till 5,56/5 i Afghanistan. Eller partistöd till SD... Hmmm... Första två alternativen känns bättre. Så dit går nog stålarna.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

Kunde varit värre. Kunde varit i Finland och pengarna gått till att ge alla utlänningar bruna id-kort.

Elias Nordling

Senaste numret av S&T med spelet Falklands Showdown.

Elias Nordling

Där komm mitt ex av nr 6 av Battles Magazine. Spelet heter Into the Bastards, och handlar om det första "pansarslaget" 1918.

Andreas Lundin

None But Heroes. Dags att slå ihop det med South Mountain kanske?

Thunder at the Crossroads II

edit: ingen tullmongo, bör tilläggas.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Strv102r

GMTs Infidel. 160 spänn till utlandsstyrkan. Hoppas jag.

Strv102r

ATOs Hungarian nightmare och Four roads to Moscow. Kein Zoll.  :)

Elias Nordling

Mitt speltestexemplar av Infidel.

Andreas Lundin

Tannenberg 1914 från 3CG - ingen tull  :P
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Snowfox

Senaste numret av ATO med spelet Hungarian Nightmare.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

Klas Malmström

Citat från: "Snowfox"Senaste numret av ATO med spelet Hungarian Nightmare.
Samma här.
Klas Malmström
Linköping