Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Senaste köp

Startat av silversixx, 9 september 2009 kl. 00:00:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 20 Gäster tittar på detta ämne.

Strv102r

Wing leader, early victories.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Micke G

Stalingrad'42 kom idag  8)

Ser riktigt maffigt ut!

Jimmie

Fick mitt Stalingrad '42 häromdagen och håller på att sätta upp kampanjen på bordet!  :up:

MrInlumino

Väntar fortfarande på mitt ex!   :cry:
Filosofisk, pragmatisk, hjälpsam, internetberoende, sommarälskande, brädspelande, ateistisk farsa som arbetar inom svenska staten.

EvilSpook

Compass Games - Blue Water Navy.  :oops:

//EvilSpook

Delirium

Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

aegneus

tinG

Verkar som att det börjat ansamlats en hel del nya aspirerande spel till Galore i januari.  :up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

B_J_S

Citat från: tinG skrivet 18 november 2019 kl. 08:41:01
Verkar som att det börjat ansamlats en hel del nya aspirerande spel till Galore i januari.  :up:
Skulle vilja tillägga:
Pax Emancipation
Pax Pamir
Pax Renaissance

Är en Eklund junkie. Jag erkänner. :cry:
//Jonas

thermopylai

Nyköpta spel:

Space Empires: Close Encounters
Illusions of Glory
Combat Infantry
Power Grid Recharged
Viticulture Essential Edition
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

paco

Katching! Stalingrad 42 landade idag hos mig. Som för att fira startdatumet för Operation Uranus!

Elias Nordling

Stalingrad 42. Och jag föll till föga och beställde en Ziplock med Under an Iron Sky.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tinG

Citat från: Elias Nordling skrivet 21 november 2019 kl. 09:34:54
Stalingrad 42. Och jag föll till föga och beställde en Ziplock med Under an Iron Sky.

Frestad av att följa i dina fotspår här. Kanske avbeställa NW Korea och Supplement #2 o gå på din linje istället.
Men tusan vad dyrt allt blivit!

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Fredrik H

Citat från: tinG skrivet 21 november 2019 kl. 22:31:04
Citat från: Elias Nordling skrivet 21 november 2019 kl. 09:34:54

Frestad av att följa i dina fotspår här. Kanske avbeställa NW Korea och Supplement #2 o gå på din linje istället.
Men tusan vad dyrt allt blivit!

Under an Iron Sky är...monumentalt. Vi kom en turn och då har vi ändå spelat The Next War (SPI). Å andra sidan, är det någon som får upp det på bordet så är det väl du Jonas. Jag tror att spelet har ett rätt speciellt ratio när det gäller glada ägare vs folk som spelat spelet. Jag är glad ägare och hoppas att inspirationen ska slå till och att det flyter lite snabbare när man kommit in i det.