Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Burma-44

Startat av Kanger, 18 november 2015 kl. 13:45:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r

Men lägg av! Jag har ju inte hunnit spela något annat av dina högintressanta spel än. Hur ska jag kunna motivera inköpet av ytterligare ett? För hustrun alltså. Att motivera det för mig själv är inga som helst problem. Så klart.
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Delirium

Hej Kim, ser jäkligt intressant ut. Jag kan vara synsvag (har hänt förr) men hittar inte info på preorder-sidan om hur många spelare spelet är för, eller vilka spelarna är heller? Jag *tror* efter att ha läst tråden här på forumet att det är officiellt för två spelare men kan spelas på fyra?
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Kanger

Strv102r, hälsa henne att det är värt det eftersom kvalitet lönar sig i längden :-)

Det är för två spelare.

Men med lite påhittighet så kan man enkelt dela upp fronten så att man kan vara fyra stycken om man så vill.

Kanger

Andreas Lundin

Kim, ser fram emot detta! Vem är det som gör grafiken i prototypstadiet?

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.

Kanger

Strv102r

Och blir säkert rik på köpet!  :lol:
Ola Palmquist. Spelar nu:  Legions Demyansk Shield, därefter GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie och GMTs The Hunters.

Klas Malmström

Citat från: Strv102r skrivet  1 april 2016 kl. 17:50:57
Och blir säkert rik på köpet!  :lol:
Precis, krigsspels-branschen är en veritabel kassako. Alla mina korrekturläsningspremier från MMP bränner hål i fickorna. :D
Klas Malmström
Linköping

Kanger

Yes, en oerhörd lönsam bransch :-)

Dock är jag nog en av branschens bäst betalda designer per enhet. Tricket är bara 10-dubbla antalet sålda enheter

Kanger

Fredrik H

Jag gillar stilen på kartan, riktigt snyggt! Skulle jag rekommendera något så är det att clearrutorna har någon annan färg än vitt. Jag har lite svårt för vita rutor (om det nu inte är typ Finland på vintern).

:up:

Kanger

De är svagt gula vilket ger en creme-vit ton

Kanger

Suck, varför kan inte preorders komma i samma takt som Combat Commander-moduler? De bara lägger ut en så rasslar det till på sidan och 600 finns där innan det är dags för kaffe :-(

Fredrik H

Citat från: Kanger skrivet 21 maj 2016 kl. 21:00:10
De är svagt gula vilket ger en creme-vit ton

Bra, jag tycker att sådant gör stor skillnad.

När det gäller preorders så är i alla fall jag tämligen avskräckt av tull och frakt. Jag väntar hellre tills spelen dyker upp i Sverige än jag preordrar - jag gillar inte lotterikänslan. Jag tycker att spelföretagen skulle kunna styra upp det bättre för oss som bor i Europa.
Men jag förstår din frustration...

Andreas Lundin

Fast just Legion löser detta via Limey Yank Games, eller vad de nu heter. Är det inte så? Det enda jänkarföretag som är eurovänligt på preorders om jag inte missminner mig. Eller var det Revolution Games som hade den dealen?

Skickas från min iPad via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Thunderbolt (deluxe). Hubris.