Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel säljes

Startat av Jon, 25 november 2015 kl. 10:29:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ErikLj

Citat från: Jon skrivet 29 november 2015 kl. 21:17:50
För full transparens så kan jag skriva här vad jag skrivit till andra på pm: köpte det från MMP för $60 + $25 i frakt, och även om det inte är en naturlag att få tillbaka det man själv betalat så hade jag velat ha en gnutta mer än 500. Säljer det för 750 om någon fortfarande är intresserad, ber om ursäkt för ocker men jag är sjukskriven nu och köper scifiböcker på tradera, dålig kombo. Upphämtning i Göteborg eller på Galore har förtur.

Tycker inte 750 på något sätt är oskäligt eller ocker. Men  tyvärr över min spelbudget.

Krya på dig!

Frocken

Jon, hur går det med ryggen? Som småbarnsfar har du ändå ingen större användning av ryggraden.

Iaf, har du kvar solo-ASL?
Såg att någon använde det för köra Panzer solo med smakligt resultat. Kan ju vara något att sysselsätta sig med.

Om du inte orkar testa kanske jag är intresserad, jag har ju ändå varit väldigt snäll i år så förtjänar allt en julklapp till mig själv, då får man ju något man gillar..

Delirium

Citat från: Frocken skrivet  3 december 2015 kl. 11:31:36Som småbarnsfar har du ändå ingen större användning av ryggraden.

Amen.  :up:
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Jon

Jon

Extremt pinsamt att skriva fel på Fredrik och Filip, även om de är som bröder!

Jon

En liten bump inför Galore denna helg. Sänker priset på ett oöppnat Gathering Storm till 300 om någon nappar.

Jon

Säljer Sicily OCS för 700. Opunchat. Tror remaken passar mig bättre

Engelbrekt

Jag vill ha det!

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Jon

Sicily eller Gathering Storm?

Engelbrekt

Sicily.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Jon

Jon

Jag la till lite nytt i den inledande posten.

Baxter

Köper gärna C3i. PM kommer.