Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Speltest Golanspel

Startat av A F, 16 december 2005 kl. 11:26:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

A F

Behöver speltestare för två olika spel om striderna på Golan 1973. Tid för detta januari-februari. Seriöst intresse och förmåga till konstruktiv kritik ett måste. Folk som tror att man testar ett spel genom att öppna alla filer och sen säga "wow - jag är i branchen" göre sig inte besvär.

tinG

Citat från: "Anders Fager"Behöver speltestare för två olika spel om striderna på Golan 1973. Tid för detta januari-februari. Seriöst intresse och förmåga till konstruktiv kritik ett måste. Folk som tror att man testar ett spel genom att öppna alla filer och sen säga "wow - jag är i branchen" göre sig inte besvär.

Intresserad, kanske för ont om tid...

SCS?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Citat från: "tinG"SCS?

Ett spel av Paul Rorbaugh som gjort ett annat spel till tidningen jag sköter. Det var om 1956 års krig och kändes lite för krångligt för sitt eget bästa.  http://ugg.de/cs/Kadd.html Nu vill jag våldstesta produkten och trimma bort alla dumeheter.

tinG

1956, ser spännande ut. Klart godkänd grafik, "clean".

Men nu alltså ett '73 spel.

...fortfarande intresserad.

Beräknad speltid 2-5h, 6-20h eller 100+?

CiteraSeriöst intresse och förmåga till konstruktiv kritik ett måste.

Jo, visst!

ps. Är din tidning, C&S, nått att ha då?  :wink:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Citat från: "tinG"1956, ser spännande ut. Klart godkänd grafik, "clean".

Tack. Tanken var att likna ett gammalt GDW spel eller så.

Citat från: "tinG"Beräknad speltid 2-5h, 6-20h eller 100+?

5-6 h. Tror jag.

Citat från: "tinG"ps. Är din tidning, C&S, nått att ha då?  :wink:

Den tar sig. Ta en titt  när vi ses[/i]

Strv102r

Det skulle jag gärna prova!
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

A F

Citat från: "Strv102r"Det skulle jag gärna prova!

Det lär ha nog med tanks för dig.  :ultra:

Strv102r

Och inte ara stridsvagnar! Riktiga stridsvagnar! Centurioner...  Man blir ju tårögd...  :cry:

Fich för övrigt Avalanches "Red god of war: operation Mars" idag. Något att recensera?
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

A F

Citat från: "Strv102r"Och inte ara stridsvagnar! Riktiga stridsvagnar! Centurioner...  Man blir ju tårögd...  :cry:

Och BMPn och en massa annat skoj. Klart maffigt.

Citat från: "Strv102r"Fich för övrigt Avalanches "Red god of war: operation Mars" idag. Något att recensera?

Varför inte? Mars är intressant. Stora Ryska anfall österut...

Parni

Låter som ett bra spel. Jag gillar denna era  :up:

Dock är tiden begränsad nu inför ASL i danmark i feb.

Annars hade det varit trevligt.

//Pär

Micke G

Citat från: "Anders Fager"Behöver speltestare för två olika spel om striderna på Golan 1973. Tid för detta januari-februari. Seriöst intresse och förmåga till konstruktiv kritik ett måste. Folk som tror att man testar ett spel genom att öppna alla filer och sen säga "wow - jag är i branchen" göre sig inte besvär.

Blev det nåt av detta spel? Det låter riktigt ballt.

A F

Citat från: "Micke G"Blev det nåt av detta spel? Det låter riktigt ballt.

Det ges säkert ut av någon. Själv står jag kvar och undrar kundbasen som accepterar vilken dynga som helst eller producenterna som i många fall ger ut rent skräp.

Micke G

OK! Med andra ord var det bara skit. Synd, då jag gillar moderna pansarslag.

A F

Citat från: "Micke G"OK! Med andra ord var det bara skit.

Eller så var jag för dum för att fatta designerns storhet...