Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

God Jul!

Startat av butch, 22 december 2005 kl. 11:07:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 29 Gäster tittar på detta ämne.

butch

Citat från: "Anders Fager"Ofattbara mängder sex, revbespjäll och death metal.

:up: ,  :down: ,  :down:

blir betyget  :D

Sex, julgrogg och Dire Straits

Hoppas iaf alla hade en bra jul, jag fick en halsduk att värma mig med. Samt en diktbok av Dag Hammarsköld. Härlig bok, om än väldigt svåra dikter.
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

A F

Citat från: "butch"Dire Straits

Scary....

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "butch"Dire Straits

Scary....

Amen
En mycket bitter liten man.

A F

Citat från: "BigPapaBear"Amen

Detta trots att jag har otrooooooligt sleazy London-minnen till Sulatans of Swing. :shock:

butch

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "BigPapaBear"Amen

Detta trots att jag har otrooooooligt sleazy London-minnen till Sulatans of Swing. :shock:

Har du upplevt herrskapet live menar du? Vilken spelning då?
"My Luftwaffe is invincible...And so now we turn to England. How long will this one last - two, three weeks?"
Hermann Goring - June 1940

A F

Citat från: "butch"
Citat från: "Anders Fager"Detta trots att jag har otrooooooligt sleazy London-minnen till Sulatans of Swing. :shock:
Har du upplevt herrskapet live menar du? Vilken spelning då?

Typiskt missförstånd. Menade blott att jag av någon anledning kopplar ihop de första två Dire Straits-plattorna med energisk skörlevnad i London. Eller snarare så åker man dit till London Calling, går ut på krogen till The Jean Genie och begår hor till Are You Experienced och begrundar sina bedrifter till Walking in the Wild West End. Av just Dire Straits. Hella den skivan ger mig underliga förminnelser av att dricka sunkingt pulverkaffe på råkalla fik.