Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Here I Stand - PBEM

Startat av Doomfarer, 5 mars 2006 kl. 14:42:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Vvornth

Du skickade men kontonamnet matchade inte -email adressen. ACTS sorterar lite lustigt. Men jag hittade dig till slut och vi är nu igång, GAM filerna är utskickade och vi väntar på att protestanten ska spika upp sina teser i Wittenberg och börja sprida sin hädiska tro.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

sfclinken

Citat från: "Vvornth"....och vi väntar på att protestanten ska spika upp sina teser i Wittenberg och börja sprida sin hädiska tro.

Talkin' to me?  :twisted:

GMY Luther
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

B_J_S

Citat från: "sfclinken"
Citat från: "Vvornth"....och vi väntar på att protestanten ska spika upp sina teser i Wittenberg och börja sprida sin hädiska tro.

Talkin' to me?  :twisted:

GMY Luther
En  liten undran över vad GMY står för?  :?
Gammal Man från Ystad??
Gamer Mentalitet Yngre??

:)
//Jonas

tinG

Kan det vara en deklaration av Peters spelstil...?
GMY = Gamey
 :shock:

Kanske inte....  :P
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

sfclinken

8)  8) GMY= Gott Mit You

Vad menar du Jonas? Vad har jag gjort som var gamey? Syftar du på mina vansinnesbeskjutningar i DAK  8)
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

B_J_S

He he he
Nej inga påhopp från mig.
Bara ren undran.

Kommer att göra mitt drag i morgon fm.
Är för trött för stunden. Kom hem precis.
//Jonas

ulve

Har varit borta lite ospelbar men nu bör jag kunna sätta igång. tror inte ja upehållit något än iaf.

sfclinken

Citat från: "ulve"Har varit borta lite ospelbar men nu bör jag kunna sätta igång. tror inte ja upehållit något än iaf.

Bara din egen Spring Deployment  :P
GMY Peter

ulve

hehe okej 50 olästa HiS-mail efter helgen. inte värt att vara ledig från datorn :)

ulve

Det var bland det rörigaste jag varit med om det här. jag har ingen aning om vad som händer  :cry:

sfclinken

Citat från: "ulve"Det var bland det rörigaste jag varit med om det här. jag har ingen aning om vad som händer  :cry:

Tror alla väntar på din Spring Deployment om det nu är du som är Frankrike.
GMY Peter

sfclinken

Citat från: "ulve"hehe okej 50 olästa HiS-mail efter helgen. inte värt att vara ledig från datorn :)

Tipset är ju då att läsa ACTS journalen så får du det i ordning.
GMY Peter

ulve

jo mailen var bara ett hinder. mailar min spring deployment nu iaf.

Delirium

Vad heter spelet på ACTS, så man kan följa med?
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

sfclinken

Citat från: "Delirium"Vad heter spelet på ACTS, så man kan följa med?

Här Står Jag
GMY Peter