Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire XII • 24 - 26/2 2023 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 21 september 2022 kl. 23:22:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Rydfalk

För er som inte slaviskt följer deltagarlistan i Informationstråden vill jag säga att det finns två rum lediga till onsdagen. Till övriga dagar finns det gott om rum.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Andreas Lundin

Jag kommer och drar med mig en gammal polare från Stränkan!

Man undrar om det finns intresse för MegaCiv/Eastern-Western Empires?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Warhammer 40000. GBoH

B_J_S

Citat från: Andreas Lundin skrivet 26 september 2022 kl. 08:39:07Jag kommer och drar med mig en gammal polare från Stränkan!

Man undrar om det finns intresse för MegaCiv/Eastern-Western Empires?

Det skulle vara roligt och spela.
//Jonas

thermopylai

Citat från: Andreas Lundin skrivet 26 september 2022 kl. 08:39:07Jag kommer och drar med mig en gammal polare från Stränkan!

Man undrar om det finns intresse för MegaCiv/Eastern-Western Empires?


JA!
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Delirium

Jag flaggar redan nu för att jag kommer att ha med Europa Universalis: Price of Power som jag faktiskt räknar med har kommit tills dess.
1914

thermopylai

Citat från: Delirium skrivet 26 september 2022 kl. 12:51:01Jag flaggar redan nu för att jag kommer att ha med Europa Universalis: Price of Power som jag faktiskt räknar med har kommit tills dess.

Oh ja. Megakrock: MegaCiv, EU:PoP, Age of Monarchs  :insecure:
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

BjornH

Anmält mig! Ska bli kul att äntligen få vara med igen! :P

Rydfalk

Citat från: BjornH skrivet 26 september 2022 kl. 14:48:14Anmält mig! Ska bli kul att äntligen få vara med igen! :P
:up:

För er som grubblar har vi ett rum kvar från onsdag till söndag.
Tre rum från torsdag till söndag och 17 för den klassiska fredag till söndagsvistelsen!
"Hoppas det regnar i sommar!"

BjornH

Det är olika datum i trådarnas titel och vad som står i inlägget i informationstråden. Vilka datum är det egentligen?

Rydfalk

Vecka 8, det stämmer i rubriken och förhoppningsvis också i texten nu. Nån klipp/klistra sjuka där.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Torsdag tycks vara det nya svarta...

Fick loss några rum till.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

aegneus

Historical Campaign. Planerar dyka upp vid lunch eller tidigare på fredagen.

Villpower

Citat från: Delirium skrivet 26 september 2022 kl. 12:51:01Jag flaggar redan nu för att jag kommer att ha med Europa Universalis: Price of Power som jag faktiskt räknar med har kommit tills dess.

Julklappen 2019, äntligen! Kommer ha med mig mitt ex också!  :up:
Delad ångest är dubbel glädje!

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Citat från: Villpower skrivet 25 oktober 2022 kl. 10:48:14
Citat från: Delirium skrivet 26 september 2022 kl. 12:51:01Jag flaggar redan nu för att jag kommer att ha med Europa Universalis: Price of Power som jag faktiskt räknar med har kommit tills dess.

Julklappen 2019, äntligen! Kommer ha med mig mitt ex också!  :up:

Ett bra sätt att uttrycka att vi har väntat ett tag! :D

Om vi har två ex kan vi sätta ihop spelen och spela på sju eller åtta! Grand Campaign med Castile, England, France, Ottomans, Austria, Poland, Muscovy och Denmark/Sweden?
1914