Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire XII • 24 - 26/2 2023 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 21 september 2022 kl. 23:22:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Jon

#75
Successors någon?

Eller någon som har samma sjuka dragning till gamla multiplayers... jag kan hosta fram t. ex. The Sword and the Stars, Swords & Sorcery, Sorcerer, Games of Middle Earth eller Outreach

Scipio

Citat från: Jon skrivet 17 januari 2023 kl. 18:54:52Successors någon?

Eller någon som har samma sjuka dragning till gamla multiplayers... jag kan hosta fram t. ex. The Sword and the Stars, Swords & Sorcery, Sorcerer eller Outreach
Jag har också en böjelse för dom där gamla titlarna och även Successors och kan definitivt tänka mig någon av dom på onsdag/torsdag.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Scipio

Citat från: David Sunnergren skrivet 17 januari 2023 kl. 17:43:49Jag är ytterst intresserad av Time of Wars.

Och jag har även tänkt delta i EU pop, bara det dyker upp i en post nära mig.45
Låter bra, tre till som är intresserade och vi har ett parti Time of Wars.   :up:
Och EU är som sagt huvudtråden sen, det ser lovande ut att det ska hinna komma fram innan FF tycker jag.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Delirium

Om inte EUPOP kommer tar jag med mig gamla Age of Renaissance som substitut...
1914

Anders Larsson



Jag och Roland bokar in oss på EUPOP och Time of Wars. Vi kommer på Torsdag vid Lunch.



thermopylai

Ytterst intresserad av EUPOP och Time of Wars som kanske framgått. Men jag kommer inte förrän fredag, så är begränsad till helgen  :(
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Scipio

Citat från: thermopylai skrivet 18 januari 2023 kl. 10:32:47Men jag kommer inte förrän fredag, så är begränsad till helgen  :(
Ett klassiskt misstag!  :D  ;)

Men jag skulle tro att något eller båda kommer att spelas tills på söndagen.   :)
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Scipio

"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

CarlD

Citat från: Jon skrivet 17 januari 2023 kl. 18:46:15
Citat från: CarlD skrivet 16 januari 2023 kl. 13:30:25Jag kan bara vara med innan 15/16 pga jobbar kväll.

Hur ser det ut, bör man ändå komma? När öppnar dörrarna? Hade varit jäkligt kul o vara med lite.

Är det rätt event du är på (så att det inte blivit en ihopblandning med Blippspel Galore i Göteborg)? Låter väldigt dyrt att boka en plats på Friendly Fire i Rimforsa för att åka och jobba vid tretiden ;)

Jo haha, så många nya events sen jag kom in i krigsspels världen! Postar om i rätt tråd :)

tinG

Frånvaroanmälan[/b]

Jag kommer tyvärr inte  :(  då detta tillfälle krockar med resa av mer familjär art.
Men vi reser till Prag så jag planerar iaf lite mansplejning kring begreppet "defenestrering"  :)

Du kan inte se bilagor på denna tavla.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BjornH

Tråkigt. Ses nästa gång, och medans du mansplejnar kan vi manspleja.

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Deus vult! Nu har besked utgått att den tyska firman ÄNTLIGEN har börjat skicka ut EUPOP inom unionen efter exakt två månaders total tystnad. Så nu finns det en åtminstone en liten chans att det är tillgängligt...  :P
1914

Scipio

Citat från: Delirium skrivet 24 januari 2023 kl. 19:34:41Deus vult! Nu har besked utgått att den tyska firman ÄNTLIGEN har börjat skicka ut EUPOP inom unionen efter exakt två månaders total tystnad. Så nu finns det en åtminstone en liten chans att det är tillgängligt...  :P
:up:
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

David Sunnergren

Citat från: Delirium skrivet 24 januari 2023 kl. 19:34:41Deus vult! Nu har besked utgått att den tyska firman ÄNTLIGEN har börjat skicka ut EUPOP inom unionen efter exakt två månaders total tystnad. Så nu finns det en åtminstone en liten chans att det är tillgängligt...  :P

Tackar för uppdatering. Kollade igår och då fanns ju ingen data alls...