Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore XVII - 20-22 januari 2023

Startat av tinG, 14 november 2022 kl. 12:50:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

plforest

Ska Here I stand spelas? Jag spelar gärna i så fall  :)

Kent

Det råkar inte vara någon som kommer som kan AETO eller APTO som jag kan ställa lite frågor till i pauserna om möjligt?

tinG

Citat från: Kent skrivet 11 januari 2023 kl. 21:00:07Det råkar inte vara någon som kommer som kan AETO eller APTO som jag kan ställa lite frågor till i pauserna om möjligt?

"Kan" är ett stort ord men jag och Uffe spelade oss igenom AETO-kampanjen för några, läs 10+ år sedan.  :) 
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

chumchu

Jag räknar till åtminstone 5 på Here I stand så jag gissar att det blir av. Ska jag ta med mitt exemplar? Det är första utgåvan. Om någon har jubilumsutgåvan eller deluxekartan är det ju bra.

Tar även med mitt PoG.

Delirium

Tyvärr (som vanligt) har det varit svårplanerat här hemma men jag räknar med att dyka upp på lördagsförmiddagen och sedan spela järnet framåt småtimmarna. Jag skulle gärna spela Here I Stand eller annan multiplayer om det finns folk/intresse men jag har också förvirrat mig själv vad gäller vilka jag eventuellt lovat att spela med. :)
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

tobias

Jag kommer och tar med mig två pers till (Erik Norén och Rikard Törnblom). Vi har siktat in oss på lite trespelare på egen hand som läget är just nu men är synnerligen taggade.  :)
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Anders Larsson

Osäker på vilka som är påtänkta för Here I Stand men vi är tre (Jag; Johan Werner och Roger Karlsson) som gärna är med på ett parti Here I Stand :)

Vi planerar att vara på plats Fredag till Söndag.
Vi tar med ett ex av spelet. Dock är vi lite ringrostiga på reglerna med det brukar kunna lösa sig.

/Anders

Akklokk

Here i stand blir kul, är gärna med. När börjas det på fredag? Kan på lördag också....

Kent

Re:tinG Ser fram emot att ställa lite frågor...

Jag kommer på fredag har jag tänkt och sedan helgen. Hoppas att inte alla spel platserna är upptagna;)

tinG

Citat från: Kent skrivet 18 januari 2023 kl. 22:27:19Re:tinG Ser fram emot att ställa lite frågor...

Jag kommer på fredag har jag tänkt och sedan helgen. Hoppas att inte alla spel platserna är upptagna;)

Det brukar alltid lösa sig.
Kul att du kommer
-- Napoleon Bonaparte

tinG

Citat från: tobias skrivet 17 januari 2023 kl. 15:43:16Jag kommer och tar med mig två pers till (Erik Norén och Rikard Törnblom). Vi har siktat in oss på lite trespelare på egen hand som läget är just nu men är synnerligen taggade.  :)
Det ser ut att kunna bli mycket folk i år. Galore växer!
Kul  :)
-- Napoleon Bonaparte

tinG

Citat från: Anders Larsson skrivet 18 januari 2023 kl. 10:19:56Osäker på vilka som är påtänkta för Here I Stand men vi är tre (Jag; Johan Werner och Roger Karlsson) som gärna är med på ett parti Here I Stand :)

Vi planerar att vara på plats Fredag till Söndag.
Vi tar med ett ex av spelet. Dock är vi lite ringrostiga på reglerna med det brukar kunna lösa sig.

/Anders
Det skall bli spännade att följa ett parti HIS
-- Napoleon Bonaparte

plforest

Hej, Jag spelar gärna HIS från och med fredag

chumchu

Jag kan spela HiS på fredag eller lördag som ni vill. Jag kommer dock från Malmö så jag är där vid kl. 20 först på fredag

Kent

Kommer men valde inte den bästa vägen, det är Sveagatan 29? Ej Sveaplan