Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire XIII • 29/9 - 1/10 2023 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 13 mars 2023 kl. 17:15:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

#15
Citat från: David Sunnergren skrivet 31 mars 2023 kl. 10:48:26
Citat från: Rydfalk skrivet 30 mars 2023 kl. 17:59:57Minns inte om jag skrivit det men vi kör den 23 - 25 februari, v.8 2024, precis som nu i vintras under februarilovet på många platser.

Tar inga anmälningar på ett halvår dock... ;)

Och vi kan utgå ifrån att det finns ett 21-25-alternativ då med?

Jajamen.

Default är att boka några rum från onsdag till söndag men ofta är det ganska få. Däremot kan vi lärare se fram emot en lång vistelse!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

LinCon är över. Dags att ladda om!

,Två rum kvar för Grand Campaign och gott om rum från torsdag till söndag.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scheuer

Precis upptäckt den här sajten. Vilket fantastisk ställe! Jag har aldrig varit på Friendly Fire heller. Är det bara ASL eller kan man spela andra spel också?

Klas Malmström

Citat från: Scheuer skrivet  1 juni 2023 kl. 22:57:10Precis upptäckt den här sajten. Vilket fantastisk ställe! Jag har aldrig varit på Friendly Fire heller. Är det bara ASL eller kan man spela andra spel också?
ASL delen/turneringen hålls inte längre på Friendly Fire. Dock anordnas en ASL turnering på samma ställe på kristi himmelsfärds helgen (har mao redan varit i år).

Därmed inte sagt att det finns möjlighet till ASL spelande på FrF om man är intresserad.
Klas Malmström
Linköping

Scipio

Citat från: Scheuer skrivet  1 juni 2023 kl. 22:57:10Precis upptäckt den här sajten. Vilket fantastisk ställe! Jag har aldrig varit på Friendly Fire heller. Är det bara ASL eller kan man spela andra spel också?
Välkommen hit!
Här finns några foton från vårens FF som ger en bild av hur det kan se ut: http://www.krigsspel.se/forum/index.php?msg=75210

Inga bilder på trerätters, fika, krigsspels-quizz och Eriks Victory conditions-föreläsning osv. men det ingick också.  :)
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Scheuer

Citat från: Klas Malmström skrivet  1 juni 2023 kl. 23:14:24Därmed inte sagt att det finns möjlighet till ASL spelande på FrF om man är intresserad.

Livet är för kort för att spela ASL mer än en gång per år så jag sparar mig till Borås.

Scheuer

Citat från: Scipio skrivet  1 juni 2023 kl. 23:35:59Välkommen hit!
Här finns några foton från vårens FF som ger en bild av hur det kan se ut: http://www.krigsspel.se/forum/index.php?msg=75210

Inga bilder på trerätters, fika, krigsspels-quizz och Eriks Victory conditions-föreläsning osv. men det ingick också.  :)

Jag är såld! Ses där.

Scipio

Citat från: Scheuer skrivet  2 juni 2023 kl. 13:47:57
Citat från: Scipio skrivet  1 juni 2023 kl. 23:35:59Välkommen hit!
Här finns några foton från vårens FF som ger en bild av hur det kan se ut: http://www.krigsspel.se/forum/index.php?msg=75210

Inga bilder på trerätters, fika, krigsspels-quizz och Eriks Victory conditions-föreläsning osv. men det ingick också.  :)

Jag är såld! Ses där.
Ses där!  :up:
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Elias Nordling

CiteraJag är såld! Ses där.

Du kommer inte att ångra det! Vi ses!
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Rydfalk

Jättekul! Du kan se din anmälan - och alla andras vilket kanske är mer intressant - här.

Ni blir några stycken nya vilket är kul! Vi har tre nya som anmält sig idag.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Det finns nu ett (1) rum kvar från onsdag till söndag om någon/några känner sig hugade!
"Hoppas det regnar i sommar!"

aegneus

Nu är det nästan bara en månad kvar... vad skall vi spela?  :lol:   

Själv hittar jag gärna något stort att sjunka ner i och uppleva.

Elias Nordling

La Belle Alliance, Waterlookampanjen på 5 kartor finns alltid som ett borde för mig.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

aegneus

Citat från: Elias Nordling skrivet 26 augusti 2023 kl. 06:43:42La Belle Alliance, Waterlookampanjen på 5 kartor finns alltid som ett borde för mig.

Designer Elias Nordling? Det där jag fick testa en gnutta på ett Galore för länge sedan?

Det kommer ju krävas massor av arbete av dig, men det är ju något sådant jag tänker på :)

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"