Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Strv102r

Replay av 3Ws Napoleons Later Battles; Smolensk & Lubino

Startat av Strv102r, 28 mars 2024 kl. 14:11:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r



Vi tar väl det här också när vi är inne på fälttåget 1812. Min kopia saknar omslaget.

Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Strv102r



Komponenter. Kartan är väl OK mht dåtidens standard. Brickorna... not so much. De är nog bland de gräsligaste jag sett.

Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Klas Malmström

Citat från: Strv102rBrickorna... not so much. De är nog bland de gräsligaste jag sett.

Jag är benägen att hålla med... 😀
Klas Malmström
Linköping

Strv102r

Och det är vi uppenbarligen inte ensamma om att tycka. Någon blev så avtänd på brickorna att det designades nya. Tja, det gjorde ju jag också till The Battle of Bentonville.



Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.