Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Armens Nakenchock

Startat av A F, 31 maj 2006 kl. 18:11:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

Är det bara jag som inte fattar varför det är så upprörande med att några knektar jönsar runt näcka på nått muckarevenemang? Eller finns det nån VIKTIG UNDERTEXT som jag har missat?

:insecure:

Andreas Johnson

Nej precis. Ibland kan det ju underlätta att inte ha för mycket kläder på sig när man skjuter skarpt...
Solitär: Julian: Triumph before the storm, Last hundred yards

Med PO: Kiev to Rostov

A F

Citat från: "Andreas Johnson"Nej precis. Ibland kan det ju underlätta att inte ha för mycket kläder på sig när man skjuter skarpt...

Jag har faktiskt skjutit KSP i kalsingarna under nån försvarsövning. Kan det innebära att jag får träffa Ohrback jag med?

Holmgren

Det är nog uttråkade kvällstidningsjournalister som fått nog av Lars Danielsson som gör en höna av en fjäder här. Försvarsmakten har väl alltid varit ett legitimt mål på redaktionerna?

Nu heter det att detta är ett osunt inslag av amerikanska machoideal. Hade det varit kvinnliga värnpliktiga hade det väl varit sexism och patriarkala strukturer.

Nej, riktigt rädd hade jag endast blivit om man avslöjat nakna krigsspelare på ett konvent...  :shock:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

A F

Citat från: "Holmgren"Det är nog uttråkade kvällstidningsjournalister som fått nog av Lars Danielsson som gör en höna av en fjäder här.

Jag undrar alltid vem som har "läckt" till någon intresserad journalist. Och varför journalisten tyckte detta var så intressant.

Citat från: "Holmgren"Försvarsmakten har väl alltid varit ett legitimt mål på redaktionerna?

Det finns nån regel om att de som är nyktra när andra super inte ska hålla på och tjata dagen efter om vad folk sagt och gjort. Skulle det rapporteras från varenda muckarskiva eller studentfest eller kändisparty så skulle pressen inte göra annat än att vara upprörd över struntsaker.

Citat från: "Holmgren"Nu heter det att detta är ett osunt inslag av amerikanska machoideal. Hade det varit kvinnliga värnpliktiga hade det väl varit sexism och patriarkala strukturer.

En av stabsassitenterna på bataljonen jag tillhör ser det som en merit i sitt liv att hon en gång skjutit k-pist i klänning och högklackat. Hoppas någon plåtade.

Det bästa var att det för en gångs skull inte var KJS som gjorde bort sig. Men AMF1 är säkert glada över att förvandlats "Prins Carl Philips Elitregemete."

Citat från: "Holmgren"Nej, riktigt rädd hade jag endast blivit om man avslöjat nakna krigsspelare på ett konvent...  :shock:

Ja...  Det vore läskigt.

:cry:

Simon Talla Talltorp

http://www.airsoftsverige.com/forum/vie ... hp?t=46488

här finns det lite mer info och diskussion om denna filmen :)

A F

Citat från: "Simon Talla Talltorp"http://www.airsoftsverige.com/forum/viewtopic.php?t=46488

här finns det lite mer info och diskussion om denna filmen :)

Läste inte varje rad, men fattar jag rätt att det inte finns nån som helst djupare spår i detta än "woaäow!!!" Inga nassar, inga inryckningsskändningar, ingat annat.

magnus lindström

Glöm inte de hårda orden på TV "Språket var grabbigt", haha faan detta måste utredas. Fast saken är väl att de nu drar praleller till dösolyckan med stridsbåtarna.

A F

Citat från: "magnus lindström"Glöm inte de hårda orden på TV "Språket var grabbigt", haha faan detta måste utredas.

Spela in fotbollslandslagets omklädningsrum. samma sak.

Citat från: "magnus lindström"Fast saken är väl att de nu drar praleller till dösolyckan med stridsbåtarna.

Det har jag missat. Var?

magnus lindström

var det inte 1 eller 2 som strök med i en olycka för inte allt så länge sen på samma förband?

Men jag menade, är grabbigt något som är fel?

A F

Citat från: "magnus lindström"var det inte 1 eller 2 som strök med i en olycka för inte allt så länge sen på samma förband?

Jo. Men jag tror inte det har nått med detta att göra. Dagens ENDA notis om detta som var så vikitgt i går är nått grälande Generaler imellan som inte har ett skvatt med kallingar & GRG att göra.

Citat från: "magnus lindström"Men jag menade, är grabbigt något som är fel?

Inte ett dugg. Eller tjejigt, för den delen.

magnus lindström

gick man över gränsen?:)

A F

Citat från: "magnus lindström"gick man över gränsen?:)

Va? Vem? :?

Elimää

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "magnus lindström"gick man över gränsen?:)

Va? Vem? :?
Invasion of the nude norse?
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

magnus lindström

Jo det dom menade är att filmen kan vara inspelad runt samma tidpunkt, de vet tydligen inte om den är gammal eller ny, och att det visar på en nonchalans inom förbandet.

Med "grabbigt språk" var jag väldigt ironiskt, det läskiga är att de säger så på fullt allvar på nyheterna.

Låt som alla mer eller mindre ska rösta på nazistiskt initiativ.