Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Vilket spel önskade du att du spelade just nu...

Startat av Doomfarer, 15 december 2006 kl. 20:22:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Ja, gärna IRL, men ACTS/CB går ju förstås också. Det är lättare att passa in i livspusslet. Men finns PoG med extrakort i CB och ACTS?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Doomfarer

Visst finns extrakorten med i ACTS. Tyvärr måste jag måste var realist och inse att mitt danskort är ganska fullt just nu så hinner nog inte med det i alla fall, inte över nätet i alla fall.

Bättre att träffas på riktigt att spela i så fall. Kan du någon kväll här i veckan?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Andreas Lundin

Jag pm:ar...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Ville bara gratulera (turgubben) Paul "Doomfarer" till segern i Here I Stad igårkväll! Revansch kommer att vara min första prioritet närmsta tiden... 8)

Doomfarer

MUHAHAHAHA!

Har sällan haft mer tur i spel än jag hade igår. Förnedrade Eck direkt och drog en herrans massa kort hela spelet samtidigt som alla insåg hur bra det var att vara Lutheraner.

Kul spel, mycket bättre live än via nätet.

Kan inte förstå de som klagar på tempot i spelet. Kan folk reglerna (som är ganska enkla och grymt bra skrivna) så går det snabbt.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Vvornth

Jo men det är ju så i alla spel, om folk har koll på reglerna så brukar det vid alla tillfällen flyta på.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BigPapaBear

Citat från: "Doomfarer"Kan inte förstå de som klagar på tempot i spelet. Kan folk reglerna (som är ganska enkla och grymt bra skrivna) så går det snabbt.

Har du spelat påve eller protestant? Mycket lite action där. Samma sak om och om och om igen. Bevisligen tillhör jag inte spelets målgrupp.  :down:
En mycket bitter liten man.

Vvornth

Som protestant kan jag nog inte hålla med om att det är lite Action, man blir mycket av en diplomatisk knutpunkt i dne rollen.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Commissar_Piotr

Hej Grabbar

Jag önskar att jag spelade ASL jämt.
Peter "Commissar Piotr" Rogneholt
"There have never been such a thing as a good war or a bad peace" Benjamin Franklin