Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Årets främsta krigsspel - Semifinal II

Startat av Andreas Lundin, 9 februari 2007 kl. 11:30:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Min semifinalsröst på 2006 års främsta krigsspel är:

Gustav Adolf the Great (GMT)
5 (16.7%)
Here I Stand (GMT)
12 (40%)
Pax Romana (GMT)
1 (3.3%)
Shifting Sands (MMP)
8 (26.7%)
The Burning Blue (GMT)
4 (13.3%)

Antal personer som röstat: 29

Omröstningen har avslutats: 11 mars 2007 kl. 11:30:30

Andreas Lundin

Detta är alltså semifinal II. Röstning sker under 30 dagar. Du kan rösta en gång i denna semi och en gång i semi I. Därefter blir det final mellan 1:orna och 2:orna ur vaje grupp. OK?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Doomfarer

Egentligen borde man bara få rösta ifall man spelat alla.

Här har jag bara spelat HIS och Pax. Svårt val, båda spel är väldigt bra på sitt sätt.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Andreas Lundin

Förvånad, men gladd åt, att Shifting sands går så  bra. Jag har inte sett det spelet diskuteras så mycket här på forumet... Nu blev jag nyfiken på att testa det...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Andreas Lundin

Kan man "klistra" dessa trådar, så att det alltid är "högst upp" i listan? Eller är det bara jag som tycker att dessa trådar är roliga?

BigPapaBear

De är trevliga. Påpekar vi det tillräckligt ofta kommer de att ligga högst upp hela tiden...  :P
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

...4 dagar kvar... skynda skynda!  8)

Commissar_Piotr

Hej Grabbar

ASL naturligtvis.
Peter "Commissar Piotr" Rogneholt
"There have never been such a thing as a good war or a bad peace" Benjamin Franklin