Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Meddelanden - Delirium

#1
Boxen / SV: 82:a D-dagsjubileet
7 juni 2026 kl. 10:25:30
Bra tänkt, och bra skrivet.
#2
GCACW Battle above the clouds
#3
Citat från: Gamaliel skrivet 28 maj 2026 kl. 15:18:38Så HIS finns, men inte VQ? Det är ju som om man skulle göra en lista över de bästa maffiafilmerna ta med Gudfadern III, men lämna Gudfadern utanför  :lol:

Hehe, du är nog ganska ensam om den uppfattningen.  :)
#4
Söndag redan, tempus fugit. Vad hände igår?
#5
Bra aktivitet! Hur är vädret?
#6
Nice! Jag ser Virgin Queen tror jag och Time of Troubles.
#7
Vad händer idag??
#8
Usual suspects på plats!

Ha ett bra konvent och ifrågasätt varför folk slår tärningar åt mig!
#9
Boxen / SV: Krigsspels - dumbok
9 maj 2026 kl. 16:58:20
Bra tråd!

Kan ha berättat innan, men en episod i Republic of Rome.
"Vi måsta döma din senator, se så skyldig han ser ut!" - spelare 1
"Men han ser ju likadan ut som alla andra!" - spelare 2
(Alla har svartvita senatsfamiljkort)
"Förutom han där!" spelare 3 pekar på spelare 1 som har ett rött statesmankort

Alla röstar på att spelare 1 måste dömas.
#10
Det beror väl på vad skaparen av valet vill ha för sorts svar? Vill man veta att folk gillar OCS generellt eller inte eller just DAK2?

Jag tycker inte HIS, VQ etc är en serie på samma sätt som GWACW, GBACW, M&P etc.
#11
DET var längesedan!
#12
Hade det inte varit så att GMT valt att lägga alla intressanta spelsläpp för i år just nu så hade jag köpt men väljer att vänta.
#13
Time of crisis vet jag fortfarande inte om jag gillar. Jag vann stort första gången och kom toksist andra gången så uppenbarligen har jag inte förstått det. Kanske lite väl abstrakt...
#14
Historiska spel / SV: Ultima Ratio Regis
9 maj 2026 kl. 09:06:51
Jag är absolut den sucker som kommer att köpa ett färdigt spel.
#15
Historiska spel / SV: La Belle Alliance
9 maj 2026 kl. 09:05:53
Coolt, gratulerar!

Den som väntar på något gott, osv...  :P