Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Patrick_T

Göteborg / 2015-06-27 / krigsspel au "Val des Oliviers" ...

Startat av Patrick_T, 26 maj 2015 kl. 10:16:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Patrick_T

Lördag 27 Juni 2015 blir det krigsspel träff på "Val des Olivier",
eller mer exakt i Göteborg, Sveagatan 29 (nära Olivedalsgatan/Linneplatsen).

Närmast spårvagn hållplats är Olivedalsgatan, annars Linneplatsen.

BRF i Linne" föreningslokal har plats för 20-30 spelare (tillsammans med väl utrustade kök). I samma lokal äger rum Galore sen tre år. För att komma i koden är "999+ring". Om det behövs finns det tre gästrum för övernattning (300-400 sek/natt), om de är lediga ...

Om det är fint vädret är det också möjligt att spela/grilla i brf gården.

Jag -Patrick Tremoureux- bor precis bredvid runt hörnet på Olivedalsgatan 1 vån 5, tel 0706 290 345, så det är bara att ringa om jag är inte på plats (småbarn föräldrar flexibel planering ...) eller om inga svarar ...

Vi börjar kl 12, själv kl 12:30, till dagen efter kl 9 (då har man lite tid för att städa efter sig.

Alla krigsspelare är välkomna, ja, även ASL nördarna !

Kostnad är 50sek/pers
Iden är att allt penga går tillbaka till spelare (fika, ärtsoppa, etc) efter betalning av lokalen kostnad, 300 sek.

BEST/BILLIGASTE BIL PARKERING:
från Linneplatsen (200m från lokalen) rondel kör upp Konstepidemins väg 20m, tar 1sta höger Haralsgatan och använder parkering som finns där brevid Psykologiska Institutionen (röda tegel byggnad)


Delirium

1914

Jon


tinG

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

Ska skriva upp i kalendern! Kommer både Jonas och Björn så kan jag nog dyka upp och köra lite hawaiistrategi.

Delirium

1914

silversixx


aegneus



aegneus

Barnpassning bokad och inskrivet i kalendern. Den här gången kommer jag någon gång runt middag om det inte händer något oförutsett!

Delirium

1914

nielsen.filip

Jag kommer och kan vara med från ~13.00 till ~01.00.
Har inte varit med tidigare. Spelar i stort sett vad som helst och kan anstränga mig för att vara trevlig...

/filip

Delirium

1914

aegneus