Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_tinG

1914, Offensive à outrance (GMT)

Startat av tinG, 28 januari 2013 kl. 09:13:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Wes


Fredrik H

Citat från: Frocken skrivet 16 december 2020 kl. 18:39:54
Ok, var en del som var intresserade, 6st inklusive undertecknad.
Kan dra iväg en beställning på fredag tänker jag om det är några fler som sitter och funderar.

Då ingen vet när dom kommer tänker jag att vi löser distribuering då, förslagsvis på lämpligt konvent via kurirer om inte annat.

$5 är rätt lågt så skulle en minoritet ångra sig är det ingen ko på isen om jag inte hinner justera förbeställningen.

/Fredrik

Låter alldeles utmärkt, bra initiativ!

tinG

såklart på. Detta trots att jag har mina speltestblippar. Visst gör de även nya till Serbien muss... ?
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Frocken

Citat från: tinG skrivet 16 december 2020 kl. 22:41:55
såklart på. Detta trots att jag har mina speltestblippar. Visst gör de även nya till Serbien muss... ?

Japp, SmS blippar är visst också med, vet inte exakt fördelning men jag har ju båda så för min del spelar det mindre roll.

nielsen.filip

Jag vill också vara med. Jag vill också ha! :D

Frocken

Så var vi 9, kan säkert uppdatera om fler dyker upp men lägger in beställningen nu.

Kul att vi blev några stycken.
:)

Frocken

Så, då har blipp-arket i skrivande stund nått 513 beställningar.
Dax ladda upp med kaffe vid köksbordet och längtansfullt blicka mot brevlådan...

Följande 9 har jag noterat vill ha ett ark var, (går fortfarande justera både upp och ned om det är några som ångrat sig) :
Granlid
Delirium
Fredrik H
Strv102r
Jerry
Wes
tinG
nielsen.filip
frocken






jerry

Nu är det leta ny lokal som gäller samtidigt som vi kör turnering i ASL

Frocken

Efter en del strul damp blipparna ned förra veckan hos lokala postombudet.
Av någon anledning åkte inte min beställning med den EU-vänliga pallen (ovänlig pall?) så det hela landade på 85 pix per ark.

Om det blir av i Rimforsa nu under hösten kan jag lämna över ark där för vidare transport. Önskas postgång så PM:a, eller hellre, e-posta till frocken"kanelbulle"gmailpunktcom, adress så får jag lista ut vad frakten går på.

Citat från: Frocken skrivet  5 mars 2021 kl. 18:45:42

Följande 9 har jag noterat vill ha ett ark var, (går fortfarande justera både upp och ned om det är några som ångrat sig) :
Granlid
Delirium
Fredrik H
Strv102r
Jerry
Wes
tinG
nielsen.filip
frocken