Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Säljer gamla krigsspel

Startat av DB605, 30 oktober 2021 kl. 14:47:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

DB605

Jag säljer mina gamla krigsspel som har samlat damm i allt för många år nu. De flesta spel köptes i slutet på 70-talet.

a) Spel som följde med tidningen Strategy and Tactics. De saknar reglerna eftersom tidningen har slängts. Samtliga spel är obrutna.
Följande spel: Desert Fox, Fighting Sail, Armada, Pattons 3rd army, Crete, The Chine war, Eylau, Ney vs Wellington

b) Tidningen Combat med spel. Samtliga spel obrutna, tidningen innehåller reglerna.
Utgåva 8 med spelet Linebacker, Utgåva 9 med spelet Operation Husky, Vol 2 utgåva 7 med spelet Poltava.

c) Spelet Firefight från Simulations Publications Inc. 1976. Obrutet.

d) Spelet Atlantic wall från Simulations Publications Inc. 1978. har spelats.

e) Spelet Korsun pocket från Peoples war game 1979. har spelats.

f) Spelen Drang nach osten och Unentschieden  från Game designers workshop 1973. har spelats.

g) Spelet Sicily från Simulations Publications Inc. 1981. har spelats.

h) Spelet Operation grenade från Simulations Publications Inc. 1981. har spelats.

i) Spelet Panzergruppe Guderian från Simulations Publications Inc. 1976. har spelats.

i) Spelen Cross of Iron och Squad leader  från Avalon Hill. 1978. Obrutna.

Om det finns intresse så hör av er. OBS! det är inga PC-spel utan "riktiga" spel. Jag kan skicka bild på spelen som är av intresse. Spelen finns i Linköping.

/Thomas Adamsson

Jon

Hej Thomas! Jag vill köpa dina Combat, skriver ett meddelande.

Eranthis

Hej!

Intresserad av Squad Leader + Cross of Iron samt Strategy & Tactics. Skickar PM.

Mvh, /Daniel