Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

LinCon 2021 • v.44 • 3 - 7 november

Startat av Rydfalk, 16 maj 2021 kl. 21:56:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

I maj när den här tråden kom upp kändes det självklart att hinna med Lincon också under hösten men i praktiken blir det omöjligt, tyvärr. Ha så kul alla som kommer!
Dungeons and Dragons och Kingmaker

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Citat från: Delirium skrivet 19 oktober 2021 kl. 09:52:35
I maj när den här tråden kom upp kändes det självklart att hinna med Lincon också under hösten men i praktiken blir det omöjligt, tyvärr. Ha så kul alla som kommer!
Full förståelse! Man baxnar lite och då bor jag ändå i stan...
"Hoppas det regnar i sommar!"

thermopylai

Jag ska dit och kan erbjuda min gamla vanliga lista av "vill spela multiplayer":

-Pax Romana
-Pax Britannica
-Game of Thrones
-Adv Civ (MegaCiv om nån annan tar med)
-Blitz!
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Vidarrr

Jag försöker ragga ihop ett civparti. Om vi räknar Jocke mig och Tage är vi ju redan tre!

Rydfalk

Citat från: rensarn skrivet 19 oktober 2021 kl. 02:08:01
Tjaba!

Kan nog komma förbi och hänga lite jag med,
men det blir nog efter fredag eftermiddag.
När är visning och auktion?

Auktion tycks vara fredag 17:00 - c:a 19:00.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Åker in i morgon onsdag på eftermiddagen och ser till att ha koll på lokaliteterna. Försvinner strax före 19 men kommer förbi nån timme senare om det är några där så att vi har koll på låsning etc.

Vi har ett (1) rum för både figur och blipp och kommer att köra "lugna" figurspel. Konventet är bara öppet för de med biljett och det kommer alltså inte vara några tillfälliga besökare.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

Dungeons and Dragons och Kingmaker

Vidarrr

Upptäckte i källaren att jag hade en oöppnad expansion till sid meiers Civ. Wisdom and warfare. Jag och Tage kommer plocka med den. Chansen att köra Aztekerna vs romarna kommer inte så ofta 🙂.

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

BjornH

Citat från: thermopylai skrivet 20 oktober 2021 kl. 09:50:43
Jag ska dit och kan erbjuda min gamla vanliga lista av "vill spela multiplayer":

-Pax Romana
-Pax Britannica
-Game of Thrones
-Adv Civ (MegaCiv om nån annan tar med)
-Blitz!

Blitz har jag med mig! Mina 2 söner och jag är lite sugna.

Wes


BjornH


BjornH


Klas Malmström

Citat från: Rydfalk skrivet  2 november 2021 kl. 09:58:26Konventet är bara öppet för de med biljett och det kommer alltså inte vara några tillfälliga besökare.
Mao, kan man inte bara titta in en kort stund och bara säga hej och kolla in vad som spelas?
Klas Malmström
Linköping